همیار محیط زیست در پارک ملی خبر با ضربات چاقو مصدوم شد


همیار محیط زیست در پارک ملی خبر با ضربات چاقو مصدوم شد

کرمان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: همیار محیط زیست پارک ملی خبر شامگاه هفتم تیر مورد اصابت ضربات چاقو متخلفان شکار در این منطقه قرار گرفت.

مرجان شاکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیمه شب گذشته ماموران پارک ملی خبر حین ماموریت گشت و کنترل، متوجه حضور شکارچیان در این منطقه شده و بصورت نامحسوس به سمت آنها حرکت می‌کنند که پس از محاصره و رسیدن به متخلفان درصدد دستگیری آنها بر می آیند.

وی اظهار داشت: متخلفان که خود را در بند می بینند اقدام به مقاومت و درگیری می کنند و یکی از شکارچیان با چاقو ضرباتی را به یکی از همیاران محیط زیست در منطقه خبر وارد می کند که از چهار نقطه بخصوص ناحیه گردن دچار جراحات شدید می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان خاطر نشان کرد: ماموران حفاظت محیط زیست پس از این درگیری موفق به دستگیری متخلفان و کشف یک قبضه سلاح شکاری، مقادیری مهمات و یک دستگاه پروژکتور شدند.

وی ادامه داد: متخلفان به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند و تحت بازداشت قرار دارند.

شاکری اظهار داشت: مامور مصدوم هم اکنون در بیمارستان شهر بافت تحت مداوا قرار دارد و حال عمومی وی خوب و رو به بهبودی گزارش شده است.

وی گفت: حافظان طبیعت در اوج مظلومیت و از خودگذشتگی سعی در حفاظت و حراست از این موهبت الهی و این ثروت ملی و بشری دارند و اینگونه در این راه از جان خود مایه می گذارند اما برخی متخلفان سنگدل اینگونه جواب ایثار و زحمات این افراد را می دهند که باید به اشد مجازات رسیده تا درس عبرتی برای انسان های کوردل باشند.

وی افزود: همیار مصدم محیط زیست در راستای همکاری و انجام مسئولیت اجتماعی توسط هواپیمایی ماهان و در زمینه کمک به محیط زیست جذب شده و مشغول به انجام این وظیفه خطیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟