برای حضور در لیگ برتر هندبال به 15 میلیارد ریال نیاز داریم


برای حضور در لیگ برتر هندبال به 15 میلیارد ریال نیاز داریم

کرمانشاه- ایرنا- مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آبادغرب با ابراز خرسندی از ورود استاندار کرمانشاه به مسئله حضور این تیم در لیگ برتر هندبال فصل آینده گفت: برای شرکت دوباره در این رقابت‌ها به 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

سجاد اعظم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: روز جمعه فرصتی دست داد تا با آقای بازوند استاندار ورزش دوست کرمانشاه دیدار و شرح کاملی از آخرین وضعیت زاگرس را ارایه کنیم.

وی با بیان اینکه استاندار کرمانشاه مانند همیشه با دیدی باز و نگاهی ویژه وضعیت تیم زاگرس را رصد می کرد، افزود: در این دیدار ایشان بر حضور دوباره نماینده هندبال استان در لیگ برتر تاکید داشت.

اعظم گفت: این حمایت و جدیت آقای بازوند دلگرمی بسیار زیادی به همه اعضای تیم داد و امیدوارم امسال با حمایت های ایشان بتوانیم به عنوان تنها تیم لیگ برتری استان نماینده شایسته ای برای مردم کرمانشاه باشیم.

مدیرعامل زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه این تیم سال گذشته با اعتبار ۱۲ میلیارد ریالی در مسابقات لیگ برتر شرکت کرده است، گفت: با توجه به افزایش هزینه ها برای فصل جاری به حداقل ۱۵ میلیارد ریال نیاز داریم.

وی تصریح کرد: استاندار کرمانشاه بسیار تمایل داشت که بخش خصوصی و شرکت ها و کارخانجات از تیم ما حمایت کنند و امیدوارم با تحقق این موضوع بتوانیم تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم چرا که تیم های متمول و قدرتمندی با پشتولانه مالی مناسب در این مسابقات حضور دارند.

اعظم همچنین با اشاره به جداشدن چند بازیکن زاگرس طی هفته های گذشته به دلیل مشخص نبودن وضعیت باشگاه، گفت: با توجه به ارتباط خوبی که کاکلوند سرمربی باشگاه با بسیاری از بازیکنان لیگ برتری دارد مطمئنا بازیکنان موردنیاز و جایگزین افراد جدا شده جذب تیم می شوند.

این مقام مسوول در باشگاه زاگرس به موضوع تمرینات باشگاه نیز اشاره کرد و گفت: قرار است امروز جلسه کمیته انضباطی فدراسیون با حضور مسوولان تیم های لیگ برتری تشکیل و در خصوص چگونگی از سرگیری فعالیت دوباره باشگاه ها تصمیم گیری شود.

وی گفت: آغاز تمرینات منوط به اجازه مسوولان ذی ربط و متولیان امر است که با توجه به شرایط موجود در شهرهای مختلف راجع به آن تصمیم گیری می شود اما فعلا همه فعالیت های هندبالی در کشور متوقف است.

اعظم یادآوری کرد: احتمالا در جلسه یادشده در خصوص زمان آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب همچنین به وعده داده شده در خصوص تعمیر و تجهیز سرسرای سه هزار نفری شهید شهبازی این شهرستان اشاره و اظهار کرد: قرار شده است این سالن تا هفته دولت به نور و کف پوش مناسب و همچنین وسایل گرمایشی و سرمایشی تجهیز شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت های مستقیم استاندار و شور و اشتیاق وصف نشدنی مردم خونگرم اسلام آبادغرب تیم زاگرس نماینده شایسته ای برای ورزش و هندبال استان باشد.

فصل جاری رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا نیمه تمام باقی ماند و با اعلام مسوولان فدراسیون تیم های مس کرمان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان به ترتیب به عنوان تیم های اول تا سوم انتخاب شدند و تیم زاگرس نیز رتبه ششم را به خود اختصاص داد.

براین اساس هر ۱۱ تیم شرکت کننده در مسابقات این فصل حتی آن سه تیمی که نتوانستند به دور دوم راه پیدا کنند نیز در رقابت های فصل آینده ماندگار و در مقابل قرار شد که چهار تیم از لیگ دسته یک نیز در مسابقات فصل جدید شرکت تا رقابت ها با حضور ۱۵ تیم برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!