تلاش مسجد مقدس جمکران برای ترویج فرهنگ وقف مهدوی در جامعه


تلاش مسجد مقدس جمکران برای ترویج فرهنگ وقف مهدوی در جامعه

صدوقی گفت: هزینه تمام خدماتی که به زائران مسجد مقدس جمکران ارائه می‌شود از محل نذور و هدایای خیران است و همه عاشقان و ارادتمندان حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه می‌توانند با نیت وقف مهدوی و به اندازه توان در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: «ابراهیم صدوقی» با بیان اینکه وقف یکی از موضوعات مطرح و مهم در فرهنگ اسلامی است، اظهار کرد: این سنت حسنه انفاقی بی ریا، صدقه جاریه و چشمه همیشه جاری است که قرآن کریم به عناوین مختلف آن را مورد تاکید قرار داده است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران بر ضرورت ترویج فرهنگ وقف در جامعه تاکید کرد و گفت: امروزه وقف یکی از بازوان قوی جهت رفع مشکلات مردم علی الخصوص محرومین است.

وی بر لزوم توجه به نیازهای جدید مسجد مقدس جمکران برای خدمتگزاری بهتر به زائران تاکید و ابراز کرد: بهترین راه رفع نیازمندی های این مکان مقدس ایجاد وقف های جدید و جهت دهی واقفین در ایجاد موقوفات، مطابق نیاز این مسجد مقدس است که این موضوع در معاونت خدمات زائرین در حال پیگیری است.

صدوقی ادامه داد: هزینه تمام خدماتی که به زائرین مسجد مقدس جمکران ارائه می شود از محل نذور و هدایای خیرین و بانیان است و همه عاشقان و ارادتمندان حضرت ولی عصر ارواحنافداه می توانند با نیت وقف مهدوی و به اندازه توان در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تماس ۰۲۵۳۷۲۵۶۰۶۰ داخلی ۵۰۳، ۵۰۴ و ۵۰۶ مدیریت املاک و موقوفات مسجدمقدس جمکران آماده ارائه مشاوره در ارتباط با سنت حسنه وقف است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟