دروازه‌بان ملی‌پوش مس سونگون : کرونا نداشتم، کیت خراب بود!


دروازه‌بان ملی‌پوش مس سونگون شایعه مبتلا شدن‌اش به کرونا قبل از دیدار رفت برابر گیتی‌پسند را رد کرد. نوشته دروازه‌بان ملی‌پوش مس سونگون : کرونا نداشتم، کیت خراب بود! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دروازه‌بان ملی‌پوش مس سونگون : کرونا نداشتم، کیت خراب بود!

علیرضا صمیمی : شهامت داشتم که بگویم ویروس گرفتم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۸
دروازه‌بان ملی‌پوش مس سونگون : کرونا نداشتم، کیت خراب بود!

دروازه‌بان ملی‌پوش مس سونگون شایعه مبتلا شدن‌اش به کرونا قبل از دیدار رفت برابر گیتی‌پسند را رد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا صمیمی درباره غیبت‌اش در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی‌پسند اظهار کرد:

متأسفانه قبل از آن بازی دچار یک مصدومیت جزئی شدم و کادر فنی صلاح دانست که استراحت کنم. شاید اگر در آن مسابقه بازی می‌کردم، آینده فوتسالی‌ام به خطر می‌افتاد که کادر فنی به من لطف کرد و استراحت داد.

علیرضا صمیمی ادامه داد:

خوشبختانه سعید مؤمنی، دیگر دروازه‌بان مس در آن مسابقه خیلی خوب کار کرد. من هم برای بازی برگشت مقابل گیتی‌پسند آماده شدم و دوست داشتم برای سومین‌بار با مس به‌عنوان قهرمانی در لیگ برسم که خوشبختانه این اتفاق رقم خورد.

دروازه‌بان ملی‌پوش مس سونگون درباره شایعه ابتلای او به کرونا و غیبت‌اش در دیدار رفت مقابل گیتی‌پسند عنوان کرد:

حقیقت‌اش را بخواهید من به کرونا مبتلا نشده بودم و جواب آزمایش‌هایم از همان روز اول منفی بود. جواب آزمایش من برای بازی رفت کمی دیر به اصفهان رسید چون روز چهارشنبه‌ی قبل از مسابقه، تعطیل بود.

علیرضا صمیمی یادآور شد:

آزمایشی که همراه سایر بازیکنان مس داده بودم، خطا داشت و به همین دلیل آزمایش جداگانه‌ای از من گرفتند و تا جواب این آزمایش به اصفهان برسد، یک مقدار دیر شد. در آزمایش اول، از آزمایشگاه تبریز تماس گرفتند و اعلام کردند که کیت تشخیص کرونا کاملاً خراب بوده است. به آنها گفتم اگر تست من مثبت بوده، بدون تعارف بگویند، اما مسؤولان آزمایشگاه تأکید داشتند که کیت خراب بوده است.

علیرضا صمیمی تصریح کرد:

بعد از آن اتفاقات، آزمایش مجددی را انجام دادم که تا جواب آزمایش به اصفهان برسد، تمام فکر و ذهنم مشغول بود که به این خاطر دچار یک مصدومیت جزئی نیز شدم. همین مسئله موجب شد تا در بازی رفت مقابل گیتی‌پسند حضور نداشته باشم. مطمئن باشید اگر جواب تست کرونای من مثبت بود، جسارتش را داشتم که آن را بگویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها