پرداخت دیه فوت شدگان کرونایی در دورهمی ها برعهده صاحب مجلس است


پرداخت دیه فوت شدگان کرونایی در دورهمی ها برعهده صاحب مجلس است
دیه فوت‌شدگان از کرونا در برنامه‌های دورهمی فسا بر عهده صاحب مجالس است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا اظهار‌کرد: طبق هماهنگی هایی که این دانشگاه با مقامات قضایی این شهرستان انجام داده، در صورتی که شخصی از شرکت کنندگان در مجالس دورهمی به کرونا مبتلا شود، علاوه بر تامین هزینه درمان چنینن فردی از سوی صاحب مجلس، در صورت فوت وی به علت این بیماری، دیه کامل آن نیز بر عهده برپاکننده این مجالس است.

دکتر جلال کریمی، روز شنبه ایرنا گفت: باتوجه به این تصمیم از این پس در صورت برگزاری هرگونه مجلس عروسی، ترحیم، تولد و ... حتی به صورت خانگی در صورتی که شخصی در جریان برگزاری این مراسم ها به کرونا مبتلا شود، تمام هزینه های درمان و عوارضی که در زمینه بیماری برای وی پیش می آید تا رسیدن به بهبودی کامل بر عهده صاحب مجلس است.

او افزود: افزون بر این، صاحبان مجالس عروسی و عزاداری در شهرستان فسا باید دیه فردی را که به علت شرکت در این چنین مجالس به کرونا (corona) مبتلا شده و بر اثر این بیماری فوت کرده است، پرداخت کنند.

پرداخت دیه فوت شدگان کرونایی در دورهمی ها برعهده صاحب مجلس است

کریمی، با اشاره به تشدید بحران کرونا در شهرستان فسا، برای قطع زنجیره انسانی انتقال این ویروس بر موضوع پرهیز شهروندان از برگزاری مراسم جمعی و دورهمی تأکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا ظهر امروز (هفتم تیر ماه ۹۹) تا به حال ۲۲۰ هزار و ۱۸۰ نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۱۲۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد متوفیان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۳۶۴ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اخبار پزشکی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج