تولید دو گوشی آیفون 12 با فناوری نسل چهارم اینترنت همراه (4G)


تولید دو گوشی آیفون 12 با فناوری نسل چهارم اینترنت همراه (4G)
اپل ۲ آیفون ۱۲ با فناوری ۴G می سازد.

بر اساس گزارشی جدید شرکت اپل تصمیم دارد علاوه بر ۴ دستگاه آیفون ۱۲ ۵G، دو دستگاه آیفون ۱۲ با فن آوری نسل چهارم اینترنت همراه نیز به بازار عرضه کند.

به گزارش مهر به نقل از فون آرنا، به گفته دانیل ایوز تحلیلگر مؤسسه سرمایه گذاری «ودبوش»، اولین آیفون ۵G بزودی عرضه می شود. ولی باید در نظر داشت که شبکه های نسل پنجم اینترنت همراه در همه جا راه اندازی نشده اند و به همین علت اپل (Apple) احتمالا ۲ مدل آیفون ۱۲ با فناوری اینترنت نسل چهارم نیز عرضه خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در حساب کاربری توئیتر «اومگا لیکز اند رومرز» قیمت پایه آیفون ۱۲ با فناوری ۴G از ۵۴۹ دلار است.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که فقط یک مدل پایه آیفون با فن آوری ۴G عرضه خواهد شد. ولی اینک بنظر میرسد علاوه بر آن ، یک دستگاه آیفون ۱۲ مکس نیز با فن آوری نسل چهارم اینترنت عرضه می شود و قیمت آن ۶۴۹ دلار خواهد بود.

تا چندی پیش تصور می شد اپل ۴ نسخه آیفون ۱۲ به بازار عرضه کند و قیمت پایه آیفون ۱۲ با فن آوری ۵G نیز ۶۴۹ دلار خواهد بود. ولی گزارشی دیگر نشان می دهد یک مدل پنجم (آیفون ۱۲ با فناوری ۴G) نیز در راه است. با در نظر گرفتن آنکه قرار است ۲ نسخه آیفون ۱۲ با فن آوری ۴G عرضه شود، در کل این شرکت ۶ دستگاه به بازار روانه خواهد کرد.

تولید دو گوشی آیفون 12 با فناوری نسل چهارم اینترنت همراه (4G)

البته این امر چندان غیرمنتظره نیست، جون ژانگ یکی از تحلیلگران مؤسسه «رزنبالت سکیوریتیز»، مدعی شد اپل در ۲۰۲۰ میلادی ۶ دستگاه آیفون ۱۲ به بازار عرضه می کند که ۲ مدل آن مجهز به فناوری ۴G هستند و یکی از آن ها نمایشگر ال سی دی دارد.

همینطور ژانگ مدعی شده بود آیفون ۱۲ ۵G در مقایسه با نسخه های ۴G چند قطعه کاملاً متفاوت دارد.تمام آیفون های ۱۲ ۵G با تراشه A۱۴ بیونیک و نمایشگر OLED عرضه می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان