احضار فرهاد مجیدی به کمیته انضباطی/ سرمربی استقلال: تنها راه فراموش کردن شکست مقابل فولاد، بازی بعدی است


احضار فرهاد مجیدی به کمیته انضباطی/ سرمربی استقلال: تنها راه فراموش کردن شکست مقابل فولاد، بازی بعدی است
فرهاد مجیدی به کمیته انضباطی فراخوانده شد.

سرمربی تیم استقلال به علت اتفاقات دیدار با باشگاه فولاد خوزستان، بعد از دیدار با سایپا به کمیته انضباطی خواهد رفت.

به گزارش تسنیم، به دنبال اظهارات فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال علیه سیدمهدی سیدعلی داور دیدار فولاد خوزستان و استقلال در بازی عقب افتاده هفته هفدهم لیگ برتر و همینطور پستی که در صفحات مجازی منتشر کرد، او بعداز بازی با سایپا در کمیته انضباطی حضور خواهد یافت.

مجیدی: تنها راه فراموش کردن شکست مقابل فولاد، بازی بعدی است/ باید حرفه ای رفتار کنیم

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال بعد از صحبت های احمد سعادتمند با بازیکنان، ضمن تشکر از مدیرعامل استقلال برای حضور در محل تمرین، اظهار‌کرد: از طرف خودم و بازیکنان از شما تشکر می کنم. چیزی که اهمیت دارد، این است که خیلی حرفه ای رفتار کرده و اتفاقات بازی قبل را فراموش کنیم. اگر بخواهیم شکست بازی قبل را جبران کنیم، تنها راهش جبران در دیدار بعدی است. ما باید صحبت مان را در زمین انجام دهیم.

احضار فرهاد مجیدی به کمیته انضباطی/ سرمربی استقلال: تنها راه فراموش کردن شکست مقابل فولاد، بازی بعدی است

او ادامه داد: بازیکن های ما با وجود ۹ نفره شدن همه تلاش شان را کردند و به نوبه خودم از آن ها تشکر می کنم. چنانچه مشکلاتی در بازی بود از طرف کادر فنی بوده و انشا الله تلاش می کنیم آنرا جبران کنیم.

نخستین اظهار نظر رئیس کمیته انضباطی در مورد بازی جنجالی فولاد و استقلال

ایرنا نوشت: ابوالفضل حسن زاده درباره جلسه ای که پیرامون اتفاقات بازی فولاد و استقلال انجام شد اظهارداشت: فقط می توانم در این حد بگویم که گزارش ها ارسال شده است. به امید خدا در جلسه ای که با حضور تمامی اعضای کمیته انضباطی برگزار خواهد شد تصمیم می گیریم که اشخاص، دفاعیه ارسال کنند یا حضوری به این جا بیایند.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه گفت: کمیته انضباطی هر وقت گزارشی واصل شده، رسیدگی کرده است. در خصوص بازی ها ناظر انضباطی هم معرفی می کنیم و بر اساس گزارشات آن ها هم بررسی های لازم را انجام می دهیم. فعلا فقط یک هفته از مسابقات برگزار شده است. ما از حداکثر پتانسیل های لازم استفاده خواهیم کرد.

او در مورد اینکه دقیقا چه کسانی به کمیته انضباطی دعوت میشوند ، بیان داشت: بر اساس مقررات حالت محرمانه دارد و صراحتا ممنوع هستیم؛ هر وقت فرایند تحقیقات تکمیل شود اعلام می کنیم. یا به صورت حضوری و یا به صورت غیرحضوری این جلسه برگزار می شود.

حسن زاده در مورد اینکه آیا درست است که سید مهدی سیدعلی اظهاراتی را علیه مجیدی در گزارشش نوشته است، گفت: متن گزارش را اجازه بدهید که نگوییم و افشا نکنیم.

او در مورد تغییرات بوجود آمده در اساسنامه فدراسیون فوتبال و این که آیا استقلال کمیته انضباطی و اخلاق کاهش پیدا می کند یا خیر نیز گفت: آن چیزی که به کمیته انضباطی مربوط می شود همیشه استقلال داشتیم و همینطور وجود دارد. در مورد سایر حوزه ها نمی توانم صحبت کنم.

رئیس کمیته انضباطی در پایان راجع به به این که برخورد خاصی با افرادی که در مورد برگزار شدن یا نشدن لیگ صحبت کردند می شود یا خیر، گفت: دفاعیه ای فرستاده شده است و در شرف تصمیم گیری هستیم. برخی از بازیکنان که اظهار نظر کردند برایشان ابلاغیه ارسال شده و در انتظار تکمیل شدن دفاعیه هستیم تا تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

احضار فرهاد مجیدی به کمیته انضباطی/ سرمربی استقلال: تنها راه فراموش کردن شکست مقابل فولاد، بازی بعدی است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان