دستگاه‌های لانسر در کمین ماهیان تالاب امیرکلایه


دستگاه‌های لانسر در کمین ماهیان تالاب امیرکلایه

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لاهیجان گفت: با متخلفینی که با دستگاه‌های لانسر در کمین ماهیان تالاب امیرکلایه هستند برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان، علی امیری از کشف و ضبط ١٩ دستگاه لانسر صید ماهی از متخلفین در حاشیه تالاب امیر کلایه خبر داد و گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لاهیجان و پاسگاه سر محیط بانی امیرکلایه، این دستگاه‌ها را هنگام گشت‌زنی از متخلفین کشف کردند.

وی افزود با توجه به ممنوعیت صید و شکار در پناهگاه حیات وحش امیرکلایه، تعیین تکلیف لانسرهای ضبط شده پس از سیر مراحل قانونی و صدور پروانه صید صورت خواهد گرفت.

امیری خاطرنشان کرد: پناهگاه حیات وحش امیرکلایه طی مصوبه شماره ۶۳ شورای عالی محیط زیست به عنوان پناهگاه حیات‌وحش به مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پیوسته است.

وی تصریح کرد: این پناهگاه با وسعت ١١٣١ هکتار در شمال شهرستان لاهیجان واقع شده است و یکی از زیستگاه‌های منحصر به فرد گونه‌های مختلف پرندگان مهاجر و ماهیان آب شیرین از جمله اردک ماهی، سوف، سوزن ماهی، کلمه، ماهی آمور، لای ماهی، کپور، خرچنگ دراز آب شیرین است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا