در این سال ها، رویکرد‌های تحول گرایانه داشته ایم


در این سال ها، رویکرد‌های تحول گرایانه داشته ایم

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی : ما در این سال ها، رویکرد‌های تحول گرایانه داشته ایم.

در این سال ها، رویکرد‌های تحول گرایانه داشته ایم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای ابراهیمی ترکمان درنشست مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور معاون اول رئیس جمهور در این وزارتخانه برگزار شد افزود: در ۶۳ کشور بیش از ۸۰ دفتر داریم. ما رویکرد‌های تحول گرایانه را در این سال‌ها داشته ایم. تقویت کانال‌های رسمی گفتگو محوری، توسعه ابزار‌های نوین پیام در فضای مجازی و ساماندهی در منابع مالی و انسانی از جمله فعالیت‌های ما بوده است.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه داد: ما از الگوی گفتگو‌های دینی استفاده و گفتگو‌های فرهنگی را راه اندازی کرده ایم. با بیش از ۳۰ رهبر اصلی دینی در جهان گفتگو کردیم.
وی گفت: در همین ایام کرونا نامه‌ای به رهبران ادیان نوشتم و بیش از ۲۰ تن از آن‌ها به ترامپ نامه نوشتند تا اثرات تحریم را روایت کنند.
ابراهیمی ترکمان ادامه داد: برپایی ۲۳ برنامه، مبادلات ۱۲۱ یادداشت تفاهم، ایجاد دبیرخانه انجمن فرهنگی وزارت علوم و حضور در ۴۳ کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران با سایر کشور‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها در سازمان‌های بین المللی از فعالیت‌های این سازمان بوده است.
وی گفت: ۳۴۳ صفحه با زبان‌های مختلف در فضای مجازی ایجاد کرده ایم. ما در ویکی پدیا به ۶ زبان مطلب تولید و پخش می‌کنیم.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود:ما از نظر مالی و ارزی، صرفه جویی زیادی کردیم، اما با مشکل مواجه هستیم. امیدواریم به این مسئله توجه شود.
بیشتر بدانید..

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها