قیمت آیفون 12 اپل 100 دلار پایین‌تر از انتظارات خواهد بود


قیمت آیفون 12 اپل 100 دلار پایین‌تر از انتظارات خواهد بود

قیمت آیفون 12 اپل – Apple iPhone 12 کمتر از آنچیزیست که انتظارش را داشتیم. این به خاطر عرضه یک نسخه 4G، به جای 5G خواهد بود. اپل تا چند ماه دیگر از گوشی‌های سری iPhone 12 خودش رونمایی می‌کند. از همین حالا شایعات زیادی در ارتباط با اعضای این خانواده شکل گرفته و عنوان... نوشته قیمت آیفون 12 اپل 100 دلار پایین‌تر از انتظارات خواهد بود اولین بار در...

قیمت آیفون ۱۲ اپل – Apple iPhone 12 کمتر از آنچیزیست که انتظارش را داشتیم. این به خاطر عرضه یک نسخه ۴G، به جای ۵G خواهد بود.

اپل تا چند ماه دیگر از گوشی‌های سری iPhone 12 خودش رونمایی می‌کند. از همین حالا شایعات زیادی در ارتباط با اعضای این خانواده شکل گرفته و عنوان می‌شود قیمت این محصولات شامل مدل‌های آیفون ۱۲ ، ۱۲ مکس ، ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس بین ۶۴۹ تا ۱۳۰۰ دلار خواهد بود. امروز شایعه‌ی جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل تمام آیفون‌های جدیدش را با اتصال ۵G روانه‌ی بازار نخواهد کرد و مدل معمولی این سری، به فناوری ۴G LTE مجهز بوده و قیمتی پایین‌تر از انتظارات عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش جدید، ظاهراً دو مدل آیفون ۱۲ و ۱۲ مکس به فناوری ۴G LTE مجهز هستند. چنین چیزی ممکن است، اما شاید اپل تصمیم داشته باشد این دو مدل را فقط در مناطقی عرضه کند که در حال حاضر فاقد پوشش شبکه ۵G هستند. در حال حاضر بسیاری از مناطق خود ایالات متحده نیز نمی‌توانند اتصال ۵G پایداری را ارائه کنند. با این حال به نظر می‌رسد اپل فقط آیفون‌های ۵G خودش را در مناطقی که می‌توانند از ۵G پشتیبانی کنند، عرضه خواهد کرد.

قیمت آیفون ۱۲

عرضه‌ی آیفون ۱۲ ۴G LTE با قیمت ۵۴۹ دلاری، شکاف قیمتی بین آیفون اس ای ۲۰۲۰ و پایین قیمت‌ترین آیفون در حال فروش در بازار را پر خواهد کرد. اما آیا اپل واقعا برای پر کردن این شکاف به یک گوشی هوشمند جدید نیاز دارد؟

این گزارش در حالی منتشر شده که تحلیلگران انتظار داشتند قیمت آیفون ۱۲ به ترتیب ۶۴۹، ۷۴۹، ۹۹۹ و ۱،۰۹۹ دلار باشد که افزایش حافظه، به معنای ۱۰۰ دلار بیشتر در آن‌ها خواهد بود.

قیمت آیفون 12 اپل 100 دلار پایین‌تر از انتظارات خواهد بود

قیمت آیفون 12 اپل 100 دلار پایین‌تر از انتظارات خواهد بود

اگر اپل فروش iPhone XR خودش را متوفق کند، آنگاه می‌توان گفت که عرضه آیفون ۱۲ ۴G عقلانی است. این درحالیست که گران قیمت‌ترین عضو این خانواده، آیفون ۱۲ پرو مکس که بیش از ۱،۰۰۰ دلار قیمت دارد، می‌تواند گران قیمت‌ترین آیفون تاریخ لقب بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر