96 درصد سفارش کتاب دانش آموزان البرز ثبت شد


96 درصد سفارش کتاب دانش آموزان البرز ثبت شد

کرج - ایرنا- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: تا کنون 96 درصد سفارش کتاب دانش آموزان این استان برای سال تحصیلی 1400- 1399 درسامانه ثبت شده است.

رحمان درکی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: با پایان یافتن مهلت ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب های درسی دانش آموزان که از ۲۶ خرداد تا ۶ تیرماه ۹۹ تمدید شده بود، حدود ۹۶ درصد از دانش آموزان به صورت فردی و یا گروهی نسبت به ثبت سفارش کتاب اقدام کردند.
وی بیان داشت: برای دانش آموزانی که به هر دلیلی موفق نشدند در موعد مقرر درخواست خود را در سامانه ثبت کنند، فرصتی در نظر گرفته خواهد شد که زمان آن بزودی اعلام می شود.
وی تصریح کرد: دانش آموزان ورودی سه مقطع تحصیلی یعنی پایه های اول ، هفتم و دهم از تاریخ هشتم تیرماه الی ۱۵ شهریورمی توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به ثبت سفارش کتب درسی خود اقدام کنند.
درکی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه های اول، هفتم و دهم، پیش از مراجعه به سامانه فروش و توزیع کتاب های درسی، باید با مراجعه به مدرسه جدید، نسبت به ثبت نام قطعی اقدام کنند تا پس از ثبت اطلاعات آن ها درسامانه سناد ، امکان ثبت سفارش کتاب برای پایه مورد نظر را داشته باشند.

وی ادامه داد: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه دوم شاخه‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش، رشته معارف اسلامی و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.
وی تاکید کرد: اگرداوطلبی امکان ثبت سفارشی کتاب در سایت را ندارد می تواند از طریق مدیران مدارس این فرآیند را انجام دهد به این صورت والدین با پرداخت هزینه کتاب های درسی به مدارس فرآیند ثبت سفارش کتب درسی ۹۹ - ۱۴۰۰ را به مسوولین مدرسه واگذارمی کنند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند