مشکلات آسایشگاه بچه‌های حاج قاسم گهرزمین سیرجان رفع می‌شود


مشکلات آسایشگاه بچه‌های حاج قاسم گهرزمین سیرجان رفع می‌شود

کرمان - ایرنا - آسایشگاه جانبازان شرکت سنگ آهن گهرزمین سیرجان با عنوان بچه‌های حاج قاسم، مورد بازدید جمعی از مسئولان قرار گرفت و ضمن دیدار با جانبازان قطع نخاعی در خصوص رفع مشکلات آنان تصمیم‌گیری شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، رییس و اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان به همراه مدیرعامل شرکت گهرزمین، رییس کل دادگستری استان، دادستان کرمان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین در این بازدید حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در ابتدای این دیدار ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و تشکر از مقامات قضایی استان کرمان افزود: خدا را شاکریم که در جمع بچه های حاج قاسم هستیم و امید است بتوانیم مکتب این شهید بزرگوار را نهادینه کنیم.

علی اکبر پوریانی از مجمع نمایندگان استان خواست همانطور که سردار شهید سلیمانی به استان کرمان و ایثارگران این استان عنایت و توجه ویژه ای داشتند ضروری است که این مجمع پیگیری های لازم را نسبت به تشکیل مکتب حاج قاسم با محوریت استان کرمان انجام دهد و در تبلیغ سیره و منش ایشان تلاش کند.

وی با اشاره به مجموعه بچه های حاج قاسم افزود: این آسایشگاه با همت و تلاش همگی ساخته شده است و درصدد هستیم که این مجموعه را توسعه دهیم. تاکنون ۱۰ عدد ویلچر موتوردار برای جانبازان این مجموعه خریداری شده است.

پوریانی ادامه داد: در واقع، استان کرمان دارای پتانسیل های خوبی هست و ما می توانیم با یک وحدت ملی شاهد تحولات بسیار خوبی در سطح استان باشیم.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی و همچنین تقدیر و تشکر از این اقدام قابل تحسین شرکت سنگ آهن گهرزمین گفت: اگر تمام استان دیدگاه و روحیه آقای پوریانی را داشتند خیلی از مشکلات حل و فصل می شد.

شهباز حسن‌پور اظهار داشت: اگر می خواهیم مشکلات خانواده معزز شهداء و ایثارگران و مردم انقلابی حل شود باید از ظرفیت های استان به خوبی استفاده شود.

محمدرضا پورابراهیمی دیگر عضو مجمع نمایندگان استان کرمان خاطرنشان کرد: ساخت آسایشگاه جانبازان توسط شرکت سنگ آهن گهرزمین بسیار پسندیده است و ان شاء الله در تلاش هستیم که مشکل این عزیزان حل و فصل شود.

همچنین یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه دستگاه قضا حامی خانواده معزز شهدا و ایثارگران است عنوان کرد: امیدواریم با همت همه و حمایت دستگاه قضا، این مشکلات حل شود.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: رفتار ایثارگران که خود را خالصانه تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند در راستای ترویج فرهنگ ایثارگری است.

احمد گروهی بیان داشت: امیدواریم با تلاش و کوشش، معضل بیکاری خانواده‌های این عزیزان رفع شود.

در ادامه این جلسه چند تن از جانبازان دوران دفاع مقدس مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و در خصوص رسیدگی به مشکلات آنان تصمیم گیری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)