گل‌محمدی: خداحافظی «سید جلال» زاییده ذهن حاشیه‌سازان است


گل‌محمدی: خداحافظی «سید جلال» زاییده ذهن حاشیه‌سازان است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «سیدجلال حسینی» آنقدر خوب تمرین می‌کند که هیچ‌کدام از ما به خداحافظی او در پایان فصل فکر نمی‌کنیم؛ برخی می‌خواهند حاشیه درست کنند و این اخبار زاییده ذهن آنهاست.

«یحیی گل‌محمدی» امروز (شنبه) در گفت و گوی رادیویی و در آستانه دیدار پرسپولیس برابر پیکان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالیم پس از چهار ماه تعطیلی بازی می‌کنیم. ماه‌های خیلی بدی را برای فوتبال پشت‌سر گذاشتیم، اما خدا را شکر تصمیمات خوبی برای ادامه مسابقات گرفته شد. در کنار تمرینات تاکتیکی و بدنی، چند دیدار تدارکاتی داشتیم. بازیکنان نسبتاً آماده هستند، اما نه به طور کامل.

وی با اشاره به دیدار حساس مقابل پیکان افزود: این تیم در انتهای جدول است، اما مربی و بازیکنان خوبی دارد. باید از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم و پیروز شویم. با جایگاهی که پیکان در جدول دارد به دنبال کسب امتیاز است. مشکلات، مصدومیت‌ها و غیبت چند بازیکن گریبانگیر ما شده و باید جای آنها را پُر کنیم.

سرمربی پرسپولیس بیان داشت: مشکلات دیگر همچون نیامدن اوساگونا را داشتیم. پروازی از نیجریه نبود و استوکس را هم قبلاً از دست دادیم. «بشار رسن» دیر به ما اضافه شد و «محمد انصاری» را از دست دادیم. جای او مقابل پیکان واقعاً خالی است. ۲ مصدوم دیگر داشتیم که به تیم اضافه شدند. این مسائل باعث شد کارمان را با آمادگی ۱۰۰ درصد شروع نکنیم، اما بازیکنان ما آنقدر انگیزه دارند که در بازی فردا (یکشنبه) عملکرد خوبی داشته باشند. «مهدی ترابی» هم چهار کارته است و در مجموع چهار، پنج بازیکن خوب خود را در اختیار نداریم.

گل‌محمدی درباره نگرانی‌ها در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: نگرانی من بابت پروازهاست. شرکت‌های هواپیمایی پروازها را تکمیل می‌کنند و برای فضای بسته‌ای چون هواپیما، خطر زیادی وجود دارد. از این بابت احساس نگرانی می‌کنم و پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود. این می‌تواند برای همه مسافران دردسرساز باشد.

وی همچنین گفت: ۱۰ امتیاز با سایر تیم‌ها اختلاف داریم، اما این دلیلی بر قهرمانی ما نیست. به بازیکنان گفتم مهم‌ترین بازی فصل برابر پیکان است و باید با تمرکز و تلاش مضاعف، مسابقات را ادامه دهند. آنها نباید فکر کنند از الان قهرمان هستند. بازیکنان ما از لحاظ ذهنی خیلی قوی هستند و شرایط را درک می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال جدایی «علیرضا بیرانوند» گفت: نمی‌توانم در این باره دقیق صحبت کنم و این موضوع به تیم آنتورپ بستگی دارد. بیرانوند بلیت گرفته بود که برود که برگشت. اما بیرانوند قرار است برود. اطلاع دقیقی در این خصوص ندارم و اتفاقات به تصمیم تیم بلژیکی بستگی دارد. فعلاً اتفاق خاصی نیفتاده و بیرانوند گفت باشگاه آنتورپ باید بلیت او را بفرستد.

وی درباره احتمال خداحافظی «سیدجلال حسینی» در پایان فصل خاطرنشان کرد: سیدجلال آنقدر خوب تمرین می‌کند که به خداحافظی او در پایان فصل فکر نمی‌کنیم. برخی می‌خواهند حاشیه درست کنند و بی‌ربط صحبت می‌کنند. این اخبار زاییده ذهن آنهاست. همیشه در تیمی که کار می‌کنم، اصرار دارم کسی دنبال حاشیه نباشد و سرمان در کار خودمان است. صحبتی درباره خدافظی حسینی نشده و ما ۱۱ بازی داریم. دلیلی ندارد درباره این مسائل صحبت کنیم تیم را به حاشیه ببریم. سید یکی ۲ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

گل‌محمدی درخصوص شرایط «بشار رسن» عنوان کرد: او حدود ۱۷ روز دیرتر به ما اضافه شد و پس از یک هفته تمرین اختصاصی، به تمرینات گروهی آمد. بشار بازیکن تاثیرگذاری است، اما وضعیت بدنی او مانند سایر بازیکنان نیست.

وی درباره حضور در تمرین رسانه ورزش و تقدیر از «علی کریمی» گفت: «عادل فردوسی‌پور» با من تماس گرفت تا دیداری با بچه‌های رسانه تازه کنیم. من همیشه با این تیم تمرین می‌کردم و مراسم تقدیر از کریمی خیلی خوب برگزار شد. فضای صمیمی و خوبی در تمرین حاکم بود و از دیدار با دوستان قدیمی لذت بردیم. علی کریمی از بزرگان فوتبال ماست.

وی درپاسخ به این پرسش که آیا با پرسپولیس برای فصل آینده هم قرارداد دارد یا خیر، اظهار داشت: بله من تا پایان فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا درخواستی برای جذب «کریم انصاری‌فرد» داشته؟ گفت: چند جلسه با مدیران باشگاه در خصوص نقل و انتقالات داشتیم که آنها اصرار داشتند لیست نفرات مورد نظرم برای فصل آینده را ارائه کنم. من گفتم تا مسابقات تمام نشود، وارد نقل و انتقالات نمی‌شوم، چرا که دیدارهای حساسی داریم که ذهن ما را مشغول می‌کند. در این وضعیت، لیگ برتر و جام حذفی را از دست می‌دهیم و دلیلی ندارد ذهن بازیکنان را درگیر این مسائل کنیم. هیچ صحبتی با «کریم انصاری‌فرد» نشده است. او بازیکنی حرفه‌ای است و هر تیمی دوست دارد از کریم استفاده کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403