استاندار البرز: حرکت اقتصاد کشور پرشتاب شده است


استاندار البرز: حرکت اقتصاد کشور پرشتاب شده است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: در شرایطی که استکبار جهانی اقتصاد کشور را نشانه گرفته ، همراهی دولت و بخش خصوصی حرکت اقتصاد ایران را پرشتاب تر کرده است.

عزیزاله شهبازی روز شنبه در بازدید از چند واحد تولیدی بزرگ کشور مستقر در البرز افزود: یکی از ماموریت های مهم محوله از سوی رییس جمهوری به استانداران در سال جهش تولید طبق منویات مقام معظم رهبری، همراهی، همگامی و هم افزایی با مدیران و سرمایه گذاران در بخش صنعت و تولید کشور برای تسهیل و رفع موانع است.
وی ادامه داد: البرز در حوزه تولید مواد غذایی، دارو و قطعه سازی دارای زیرساخت های محکمی دارد و بستر لازم برای فعالیت آنها فراهم است.
شهبازی گفت: همچنین این استان مامن بسیار خوبی برای فعالیت شرکت های دانش بنیان است و در این زمینه نیز حرف های بسیاری برای گفتن داریم.
استاندار البرز اضافه کرد: بازدیدهای میدانی و مستمر از واحدهای تولیدی و صنعتی و احصا مشکلات و موانع و اتخاذ تدابیر لازم برای حل آنها، نمود بارز همراهی دولت برای شکوفایی بخش خصوصی در کشور است.

شرکت تولید قطعات پتروشیمی که توانسته کشور را از نظر پمپ های نفت و گاز و پتروشیمی به خودکفایی برسد از واحدهای تولیدی مورد بازدید استاندار البرز بود که دراین شرکت ۴۰۰ نفر نیروی کار فعال هستند.

همچنین دراین بازدید یکی از واحدها تولید مواد غذایی از سوی استاندار البرز بازدید شد که دراین واحد که ۲۱۰ نفر فعال هستند صادرات به کشورهای آسیایی داشته است.

مدیران عامل این واحدهای تولیدی دراین بازدید اعلام داشتند که دارای تکنولوژی بومی شده هستند و هیچ کشوری نمی تواند آنها را با تحریم تحت فشار بگذارد.

دراستان البرز سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری