اجرای 61 هزار و 828 تن آسفالت در خردادماه


اجرای 61 هزار و 828 تن آسفالت در خردادماه

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از اجرای 61 هزار و 828 تن آسفالت به مساحت 494 هزار و 624 مترمربع طی خردادماه سال جاری خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از اجرای ۶۱ هزار و ۸۲۸ تن آسفالت به مساحت ۴۹۴ هزار و ۶۲۴ مترمربع طی خردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حمید جورکش گفت: عملیات آسفالت معابر شهر شیراز از ابتدای خردادماه آغاز شده و طی آن معابر اصلی و فرعی مناطق یازده‌گانه شهر آسفالت می‌شوند.

وی اضافه کرد: در خردادماه ۱۰ هزار و ۸۶ تن آسفالت به مساحت ۸۰ هزار و ۶۸۸ مترمربع در محدوده شهرداری منطقه یک آسفالت در معابری همچون میدان نمازی و گاز، چهارراه خلیلی، انشعابات مشیر و بعثت، خیابان خبرنگار، نارون، آزادی، قدوسی شرقی و بعثت اجرا شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با اشاره به اجرای یک هزار و ۱۸۳ تن آسفالت به مساحت ۹ هزار و ۴۶۴ مترمربع در معابر محدوده شهرداری منطقه ۲ افزود: خیابان ماذون قشقایی، ارتش و کوچه‌های خیابان کارگر از جمله معابری بود که آسفالت در آنها اجرا شد.

جورکش میزان آسفالت اجرا شده در معابر شهرداری منطقه سه شیراز را سه هزار و ۶۰۱ تن به متراژ ۲۸ هزار و ۸۰۸ مترمربع عنوان و اضافه کرد: طی خردادماه خیابان هایی همچون امام مهدی عج، سفر، کندروی مدرس، شهید محمدیان فرد و شهید طهماسبی آسفالت شدند.

وی ادامه داد: معابر محدوده شهرداری منطقه ۴ که طی خرداد ماه به میزان ۳ هزار و ۷۶۶ تن و مساحت ۳۰ هزار و ۱۲۸ مترمربع آسفالت شده اند شامل خیابان امیرکبیر، سفیرجنوبی و منشعبات، منشعبات شهید دستغیب، تعدادی از کوچه های شهید اقایی، پاسارگاد و فرعی ها و فرعی های رسالت می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز درخصوص آسفالت معابر محدوده شهرداری منطقه پنج گفت: ۳ هزار و ۴۰۰ تن آسفالت به مساحت ۲۷ هزار و ۲۰۰ مترمربع در خیابان های این محدوده همچون محراب، زیتون، عاشورا، نواب صفوی، سیدالشهدا، رضوان، کوچه های پنج و هفت فاتحیان و کوچه یک زیتون اجرا شده است.

جورکش میزان آسفالت اجرا شده در سطح معابر شهرداری منطقه ۶ را پنج هزار و ۱۶۸ تن به مساحت ۴۱ هزار و ۳۴۴ مترمربع دانست افزود: خیابان فاطمی فرد، میرزای شیرازی، تاکستان، میرزای شیرازی شرقی و فرعی هایش، نسترن و فرعی ها، فرشته، سه کوچه در فرهنگشهر و کوچه ۷ گلسار از جمله معابری بودند که در خردادماه آسفالت شدند.

وی اضافه کرد: در محدوده شهرداری منطقه هفت نیز پنج هزار و ۵۱۵ تن آسفالت به مساحت ۴۴ هزار و ۱۲۰ مترمربع در میدان الله، کندروی مدرس، ۲۴ متری شهرک فضای سبز، ۳۵ متری شهرک صادقیه و خیابان جنب انبار این منطقه اجرا شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز رویکرد شهرداری منطقه ۸ (تاریخی - فرهنگی) را اجرای سنگفرش دانست.

جورکش با اشاره به اجرای ۱۰ هزار و ۱۹۰ تن آسفالت به مساحت ۸۱ هزار و ۵۲۰ مترمربع در معابر شهرداری منطقه ۹ گفت: خیابان های سپیده، حجت آباد، فیروززاده، مشکل گشا، خرمشهر، شکوفه و جوانمرد طی خردادماه آسفالت شده اند.

وی در خصوص آسفالت معابر محدوده شهرداری منطقه ۱۰ عنوان کرد: محدوده زیرگذر گلستان، حسینی الهاشمی، خیابان جمهوری شهرک گویم و شهرک دوکوهک در این منطقه با استفاده از ۹ هزار و ۳۰۱ تن آسفالت به مساحت ۷۴ هزار و ۴۰۸ مترمربع آسفالت شده اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ادامه داد: در محدوده منطقه ۱۱ نیز چهار هزار و ۴۷۸ تن آسفالت به مساحت ۳۵ هزار و ۸۲۴ مترمربع در خیابان های سرداران، رسول اعظم، کندروی مدرس، کوچه ۳ ابونصر، ۲ قناعت پیشه و ۱۷ آزادگان اجرا شده است.

جورکش همچنین از اجرای پنج هزار و ۱۴۰ تن آسفالت به مساحت ۴۱ هزار و ۱۲۰ مترمربع در پروژه شهید رودکی طی خردادماه خبر داد.

وی نوید داد که عملیات آسفالت معابر شهر شیراز در ماه های پیش رو نیز ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)