تقدیر از دختران ممتاز طرح جوانه‌های صالحین به مناسبت دهه کرامت


تقدیر از دختران ممتاز طرح جوانه‌های صالحین به مناسبت دهه کرامت

حجت‌الاسلام نادربیگی با اشاره به اجرای طرح «جوانه‌های صالحین» در مسجد باب‌الحق، گفت: مراسم تقدیر از دختران ممتاز در این طرح، به مناسبت دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسن نادربیگی» در گفت ‌و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد باب الحق (واقع در تهران، خیابان مولوی، نرسیده به میدان قیام، کوچه رضا پویان) به دلیل فعالیت حوزه علمیه مکتب الصادق (ع) در آن توجهی ویژه به نسل جوان در اجرای برنامه های خود دارد، اظهار کرد: خانواده های کودکان و نوجوانان نیز بر همین اساس از حضور و فعالیت فرزندان شان در این مسجد و نهادهای استقبال زیادی کرده اند.

امام جماعت مسجد باب ‌الحق اضافه کرد: شورای فرهنگی هنری این مسجد به منظور خدمت رسانی و ارائه آموزش های کافی و مناسب به کودکان و نوجوانان، از سال 1395 طرح جوانه های صالحین را با محوریت پایگاه مقاومت بسیج این مسجد و حوزه علمیه مکتب الصادق (ع) برگزار می کند که بر اساس آن این افراد در سه رده سنی 7 تا 9، 10 تا 12 و 13 تا 15 سال آموزش های لازم را دریافت می کنند.

وی افزود: همه ساله مراسم تقدیر از نوجوانان دختر ممتاز و موفق در طرح جوانه های صالحین در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود که بر این اساس، امسال این مراسم، شب گذشته (سه شنبه، ۳ تیرماه) پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به مقابله با ویروس کرونا، در مدت زمانی بسیار کوتاه در شبستان مسجد باب الحق برگزار شد.

نادربیگی افزود: برنامه های طرح جوانه های صالحین در رشته های آموزش قرآن، احکام، سیره اهل بیت (ع)، هنری و ورزشی ویژه دختران در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، و ویژه پسران در روزهای یک شنبه، سه شنبه و پنج شنبه برگزار می شود.

وی یادآور شد: برنامه های طرح جوانه های صالحین در رشته هایی که امکان برگزاری آن به صورت مجازی ممکن بود در دوره شیوع ویروس کرونا برگزار می شد و نفرات برگزیده از میان افراد شرکت کننده در این برنامه ها در طول سال اعم از دوره های حضوری و مجازی انتخاب شدند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در