7 میلیارد از مطالبات پیمانکاران استادیوم 15هزار نفری یاسوج پرداخت نشده است


7 میلیارد از مطالبات پیمانکاران استادیوم 15هزار نفری یاسوج پرداخت نشده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 7 میلیارد از مطالبات پیمانکاران استادیوم 15هزار نفری شهر یاسوج پرداخت نشده است.

"سید محمد تقی علوی" افزود: در جلسه شورای برنامه ریزی استان مبلغ ۴۵میلیارد تومان برای پروژه استانی اختصاص یافت که از این مبلغ ۱۵درصد برای حوزه جوانان و نوسازی مدارس اختصاص یافت.
وی با اشاره به مطالبات ۷میلیارد تومانی به پیمانکاران استادیوم ۱۵هزار نفری، تصریح کرد: ۵ میلیارد تومان امسال از محل اعتبارات استانی و ملی برای استادیوم ۱۵هزار نفری در سال جاری مصوب شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از مکاتبه با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و رفع نواقص استادیوم خبر داد و اظهار کرد: طبق قرارداد می بایست تجهیزات صوتی، آسانسور و دوربین های مدار بسته در سال ۱۳۹۴ که پروژه افتتاح شد نصب و تحویل می شد که این مهم هنوز اتفاق نیافته است.
علوی با اشاره به اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای رفع نواقص این پروژه عنوان کرد: با برگزاری جلساتی با قوه قضائیه و استانداری در تلاش هستیم در اسرع وقت مشکلات و نواقص این پروژه را مرتفع کنیم تا فعالیت هیات‌ها در این استادیوم آغاز شود.
وی از پیگیری و تلاش در خصوص رفع مشکلات این استادیوم در سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: با حل مشکلات استادیوم ۱۵هزار نفری، اسکان هیات های ورزشی و استفاده از سیستم های اداری فراهم خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص هیات قایقرانی و اقدامات و برنامه های این هیات بیان کرد: ۱۴هزار کیلومتر رودخانه در استان وجود دارد و این مهم موجب خطرآفرینی برای جوانان و علاقه مندان به رشته شنا شده است.
علوی بر خرید قایق برای جلوگیری از غرق شدن افراد و جوانان تاکید کرد و خواستار تعامل بیشتر خانواده‌ها در جلوگیری از شنا کردن افراد فاقد مهارت شنا در رودخانه های استان شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، وی از طرح سالم سازی رودخانه های استان، خرید قایق و جت اسکی و نصب بنرهای آموزشی در بیلبورد های سطح شهرهای استان بعنوان یکی از راهکارهای موجود در کم شدن صدمات و تلفات ناشی از غرق شدن جوانان و آحاد مردم در رودخانه‌ها یاد کرد و از عموم مردم خصوصا جوانان که فاقد مهارت های شنا در رودخانه هستند خواست از شنا کردن در رودخانه های استان خودداری کنند تا شاهد اتفاقات ناگوار در این خصوص نباشیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه