عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: باید امکانات کاظمی با ورزشگاه امام رضا برابر شود


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: باید امکانات کاظمی با ورزشگاه امام رضا برابر شود

حجت نظری عضو شورای شهر تهران و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می‌گوید امکانات ورزشگاه امام رضا و کاظمی برابر نیست. نوشته عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: باید امکانات کاظمی با ورزشگاه امام رضا برابر شود اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: باید امکانات کاظمی با ورزشگاه امام رضا برابر شود

نظری : شهردار تهران صلاحیت ورود به این موضوع را ندارد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۸
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: باید امکانات کاظمی با ورزشگاه امام رضا برابر شود

حجت نظری عضو شورای شهر تهران و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می‌گوید امکانات ورزشگاه امام رضا و کاظمی برابر نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند روز پیش بود که پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزشی در موزه کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال خبرنگاران از واگذاری دو ورزشگاه امام رضا و کاظمی به دو باشگاه پایخت نشین خبر داد.از زمان حضور تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این دو ورزشگاه، همواره انتقادات زیادی از سوی هواداران تیم آبی پایتخت، پیشکسوتان و سایر افرادی که در جبهه استقلال بوده اند، نسبت به واگذاری ورزشگاه امام رضا به پرسپولیس که از دیدگاه آنها امکانات بیشتری دارد، وجود داشته و حالا نیز حجت نظری ضمن کنایه زدن به شهردار تهران، بار دیگر در این رابطه صحبت کرده و خواستار افزایش امکانات ورزشگاه کاظمی شده که قرار است سندش به نام باشگاه استقلال بخورد.

نظری عضو شورای شهر تهران در خصوص انتقال سند مالکیت دو ورزشگاهی که شهرداری تهران در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گذاشته و اینکه این موضوع ارتباطی به اختیارات شهردار ندارد، گفته است:

« من با واگذاری ورزشگاه‌هایی که در اختیار دو باشگاه بزرگ پایتخت که هواداران میلیونی دارد موافقم، اما اینکه این واگذاری به چه شکل انجام شود باید بگوم شهردار صلاحیت ورود به این موضوع را ندارد و تعیین تکلیف اینچنینی اموال، صرفا به عهده شورای شهر تهران است. قانون این دست اختیارات را به شوراها داده شده است.»

نظری با اشاره به بند ۶ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها اضافه کرد:

« شهرداری‌ها می‌توانند بر اساس این بند قانونی، فضاها و امکاناتی که در اختیار دارند را بر اساس شرایطی که قانون پیش بینی کرده برای بهره برداری به اشخاص حقیقی و حقوقی به‌صورت موقت واگذار کنند. موضوع این بند بهره‌برداری موقت است و شهردار باید در مورد انتقال سند و واگذاری مالکیت، حتما مصوبه شورا را اخذ کند و این موضوع در حیطه اختیارات شهردار نیست.»

بخش دیگری از حرف های عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با افزایش امکانات ورزشگاه شهید کاظمی در صورت واگذاری به استقلال بوده و در این زمینه اینطور حرف زده است:

« در نهایت، زمانی که شورا رای به این انتقال مالکیت‌ها بدهد، چیزی که مهم است رعایت عدالت و مساوات است. باید هر دو ورزشگاه در یک سطح و با امکانات و شرایط برابر باشند تا در واگذاری‌ها، ظلم مضاعف صورت نگیرد. از ابتدا شرایط این دو ورزشگاه برابر نبود و تا همین امروز هم متاسفانه این نابرابری ادامه دارد. چه مدیریت شهری در نهایت تصمیم بگیرد این دو مجموعه را به دوباشگاه منتقل کند و چه وضعیت فعلی واگذاری موقت ادامه یابد، باید امکان بهره‌برداری برابر برای هر دو تیم به‌وجود بیاید و مدیریت شهری باید کاستی‌های ورزشگاه امام‌رضا(ع) را به‌نحوی جبران کند که تازه با ورزشگاه شهید کاظمی، امکانات و کیفیت مساوی داشته باشد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است