تعامل دستگاه قضایی مسیر توسعه البرز را هموار کرد


تعامل دستگاه قضایی مسیر توسعه البرز را هموار کرد

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اعلام اینکه پیشرفت خوبی را در روند توسعه البرز شاهد هستییم گفت: تعامل دستگاه قضایی با دست اندرکاران امور مختلف، مسیر توسعه استان را هموار کرده است .

عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در دیدار با رییس کل دادگستری استان البرزبه مناسبت هفته قوه قضاییه افزود: در ماه های اخیر پروژه های بزرگی پس از سال ها انتظار گره گشایی و بهره برداری شد که در نتیجه اتحاد و انسجام در استان البرز بوده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش مدیران و مسوولان استان البرز برآن است که بسترهای اعتماد متقابل و اتحاد را برای توسعه هرچه بیشتر فراهم کنند.

استاندار البرز گفت: مجموعه دستگاه قضا در استان بسیار همراه هستند و در سایه این هم افزایی و آرامش موجود، گره گشایی از تنگناهای استان در حوزه های مختلف با چالش کمتری مواجه است.

شهبازی اضافه کرد:درک مشترک از مسایل استان البرز از موضوعات مهمی است که بین دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضا حاکم است و با تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها همکاری ها موانع توسعه دراین استان برداشته شده است.

رییس کل دادگستری استان البرز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های استاندار البرز با اشاره به اینکه این هفته متعلق به مجموعه خدمتگزاران نظام است، افزود: مجموعه سران نظام متحد و منسجم هستند و این الگو در کشور تسری یافته است.

حسین فاضلی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که به واسطه هماهنگی های صورت گرفته، فضا برای خدمت فراهم است و نقش حمایتی و راهبری استاندار البرز به عنوان نماینده عالی دولت در استان در پیشبرد اهداف بسیار موثر عمل کرده است.
رییس کل دادگستری البرز افزود: معتقدم که نقش مدیر در ایجاد تعامل و هماهنگی زیرمجموعه بسیار تعیین کننده است و این اراده در استاندار البرز در بسیج دستگاه اجرایی برای پیشبرد برنامه ها وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟