پلیس تالش 81 فقره سرقت را در خرداد ماه کشف کرد


پلیس تالش 81 فقره سرقت را در خرداد ماه کشف کرد

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی تالش از کشف 81 فقره سرقت و دستگیری و معرفی 56 سارق به محاکم قضایی این شهرستان در خرداد ماه خبر داد.

سرهنگ حسین جمال‌دار روز چهارشنبه در تشریح عملکرد پلیس در ستاد نیروی انتظامی تالش اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس در خرداد ماه امسال هفت کیلو و ۳۲۴ گرم انواع مواد مخدر، ۷۰۵ قلم انواع قرص و داروی قاچاق و سه تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
وی افزود: در خرداد ماه‌ با هماهنگی مقام قضائی، ۱۳۹ دستگاه موتورسیکلت و ۱۵۰ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور توقیف قضائی، تخطی از قوانین و مقررات، بی‌نظمی و تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، سرقت و جابجایی اموال مسروقه توقیف شده است.
فرمانده انتظامی تالش گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل پلیس با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، بخشداران و دهیاران، شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها در خرداد ماه امسال، چهار جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق