کرونا چهار هزار میلیارد تومان به البرز خسارت وارد کرد


کرونا چهار هزار میلیارد تومان به البرز خسارت وارد کرد

کرج - ایرنا- استاندار البرز با تاکید برانکه سیر افزایشی کرونا با همکاری مردم متوقف می شود، گفت: بیماری کرونا در این استان به تمام رسته های شغلی چهار هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در نشست خیرین امنیت ساز البرز، افزود: البرز پیک اول شیوع این بیماری را گذرانده است ولی از ۱۴ خرداد امسال شاهد افزایش مراجعان به بیمارستان ها و تلفات ناشی از این بیماری شدیم .

وی ادامه داد: اکنون پرسنل بیمارستان ها خسته هستند و از سوی دیگر رسته های مختلف شغلی در البرز خسارت دیده اند که این عوامل مهمترین دغدغه های ما محسوب می شوند.

شهبازی با بیان اینکه خوشبختانه در استان البرز هماهنگی و همکاری بین مسوولان رده های مختلف فراوان است، افزود: تاکنون تمام رسانه های استان، ائمه جمعه و جماعات و سایر مسوولان برای آگاهی بخشی به مردم در زمان شیوع کرونا، همراهی بسیار خوبی داشتند.

وی گفت: مردم با این تعامل و اتحاد حاکم، به این باور رسیده اند که مسوولان برای بهبود شرایط به صورت برنامه محور و ساختار یافته در حال فعالیت هستند.

استاندار البرز با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از ۷۰۰ ماموریت دارد، افزود: در تماس ها و ارتباطات مکرر با فرمانده نیروی انتظامی استان و زیر مجموعه آن هیچ گاه آثاری از عدم آمادگی در آن ندیدم.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه سلامتی و امنیت دو نعمتی هستند که تا دچار خدشه نشوند کسی قدردان آنها نیست، عنوان کرد: مجمع خیرین امنیت ساز باید در کمترین زمان ممکن تشکیل شود.

شهبازی گفت: این مجمع می تواند در رابطه با بسیاری از چالش های استان چاره ساز باشد.

وی افزود: این مجمع طبق منویات مقام معظم رهبری و ابلاغ شورای عالی امنیت ملی و وزارت کشور است از این رو همراهی لازم را برای این امر خواهیم داشت.

استاندار البرز ادامه داد: سران و اعضای سه قوه پای کار هستند که طبق فرامین مقام معظم رهبری موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنند

وی با قدردانی از تلاش های فرمانده نیروی انتظامی استان و مجموعه انتظامی البرز، ادامه داد: در بحث کشفیات مواد مخدر توفیقات ارزشمندی برای البرز کسب شده است.

شهبازی گفت: خیرین بزرگی در البرز فعالیت دارند که حضور پر ثمر آنها جای خرسندی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد