«برباد رفته» برای نابینایان توضیح‌دار شد


«برباد رفته» برای نابینایان توضیح‌دار شد

تهران- ایرنا- فیلم سینمایی و کلاسیک «برباد رفته» با صدای «شبنم مقدمی» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون برای نابینایان توضیح‌دار شد.

گروه سوینا در تازه‌ترین فعالیت خود نسخه توضیح‌دار فیلم سینمایی کلاسیک برباد رفته را روز پنجشنبه ۵ تیر منتشر می‌کند. این فیلم ساعت ۱۹ از رادیو سوینا پخش می شود و پس از آن، روی سایت سوینا در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. شبنم مقدمی، بازیگر سینما تئاتر رادیو و تلویزیون برباد رفته را پرده‌خوانی کرده است.

بربادرفته (Gone With The Wind) فیلمی در ژانر درام محصول سال ۱۹۳۹ آمریکا به کارگردانی ویکتور فلمینگ است. این فیلم از روی کتابی به همین نام نوشته مارگارت میچل ساخته شده است و به موضوع برده‌داری و جنگ های داخلی آمریکا در قرن نوزدهم می‌پردازد. پخش فیلم بربادرفته به دلیل ارجاعات نژادپرستانه اخیرا در بسیاری کشورهای ممنوع شده است.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به نشانی به فایل فیلم‌های سینمایی صوتی دسترسی داشته باشند. سوینا (سینمای ویژه نابینایان) هر ماه، ۲ فیلم سینمایی کلاسیک خاطره‌انگیز را با همراهی هنرمندان توضیح‌دار می‌کند. این گروه پیش‌تر نسخه صوتی ۲ فیلم سینمایی کلاسیک کازابلانکا با صدای سحر دولتشاهی و دزد دوچرخه با صدای محسن بهرامی را منتشر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد