20 تیرماه آخرین مهلت ارسال مقاله به اولین همایش ملی تنوع‌زیستی


20 تیرماه آخرین مهلت ارسال مقاله به اولین همایش ملی تنوع‌زیستی

تهران- ایرنا- دبیر علمی اولین همایش ملی تنوع‌زیستی گفت:20 تیرماه آخرین مهلت برای ارسال مقاله به نخستین همایش ملی تنوع‌زیستی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، محمد مدادی روز چهارشنبه افزود: تاریخ برگزاری همایش که به دلیل همه گیری کرونا به تعویق افتاده است، در نیمه دوم تابستان بوده و نحوه برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه استقبال محققان، اساتید و دانشجویان از همایش بسیار گسترده بوده به نحوی که بیش از ۹۰ مقاله تا کنون دریافت شده است، گفت: تمام پیش بینی های لازم برای برگزاری مناسب همایش چه به شکل حضوری و یا وبینار انجام شده و بسته به شرایط روز در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

وی از تمامی علاقمندان دعوت کرد تا در فرصت باقیمانده نسبت به ارسال مقالات خود از طریق سایت همایش به آدرس biodiversitycongress.ir و همچنین شرکت در انتخاب کتاب برتر تنوع زیستی در صورت تمایل اقدام کند.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، بیستم تیرماه آخرین مهلت برای ارسال مقاله و نیز شرکت در انتخاب کتاب برتر بوده و این مهلت تمدید نخواهد شد.

این همایش در چهار رویکرد اصلی شناخت و معرفی تنوع زیستی کشور و مطالعات بنیادین آن، حفاظت در سطوح سه گانه بهره برداری پایدار از تنوع زیستی و آموزش و جریان سازی در سطوح مختلف جامعه برگزار و در بیش از ۱۰ محور بر اساس ضرورت علمی و اجرایی موجود نسبت به پذیرش مقالات اقدام خواهد کرد.

رویکردهای نوین در حفاظت، مدیریت گونه ها و جمعیت ها، ابعاد حقوقی و بین المللی تنوع زیستی، اثرات تغییرات اقلیم بر تنوع زیستی، کشاورزی پایدار، دانش بومی و مشارکت آگاهانه در حفظ تنوع زیستی محورهای مهم این همایش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن