انصراف ایوری بردلی از همراهی لیکرز برای آغاز مجدد فصل / جی آر اسمیت گزینه اصلی جانشینی بردلی


انصراف ایوری بردلی از همراهی لیکرز برای آغاز مجدد فصل / جی آر اسمیت گزینه اصلی جانشینی بردلی

ایوری بردلی به دلیل نگرانی بابت سلامت پسرش که مشکلات تنفسی دارد از همراهی لیکرز در اورلاندو کناره گیری کرد....

طرفداری - ایوری بردلی از همراهی لس آنجلس لیکرز برای شروع مجدد فصل 2019-2020 مسابقات NBA که قرار است ماه آینده در مجموعه دیزنی شهر اورلاندو برگزار شود کناره گیری کرده است.

ایوری بردلی که تا پیش از تعطیلی لیگ NBA به خاطر ویروس کرونا، 44 مسابقه را برای لس آنجلس لیکرز آغاز کرده بود تصمیم خود برای عدم همراهی تیم را به اطلاع مدیران لیکرز رسانده است. به گزارش ESPN، ایورلی بردلی و همسرش سه فرزند دارند و گارد لیکرز دلیل اصلی خودش را نگرانی بابت سلامت پسر 6 ساله اش لیام، عنوان کرده است. لیام بزرگترین فرزند بردلی است و در گذشته به صورت جدی با بیماری های تنفسی دست و پنجه نرم کرده است. به همین دلیل احتمال بالایی وجود دارد که لیام مجوز ورود به حباب ارولاندو را دریافت نکند. بیانیه بردلی به صورت زیر است:

در کنار آنکه به مجموعه لس آنجلس لیکرز و هم تیمی هایم تعهد دارم، من در نهایت به خاطر خانواده ام بسکتبال بازی میکنم. بنابراین در چنین شرایطی، نمیتوانم تصور کنم تصمیمی بگیرم که سلامت خانواده ام را حتی در معرض کوچکترین خطری قرار بدهد.

بردلی همچنین قول داد که از زمان بدست آمده برای کار بر روی پروژه های اجتماعی استفاده کند. ایوری بردلی در کنار کایری اروینگ یکی از رهبران جنبش اتحاد بازیکنان NBA برای برابری نژادی و عدالت اجتماعی است. لازم به ذکر است بردلی با عدم همراهی لیکرز در حباب دیزنی، مبلغ 650 هزار دلار از دستمزد خود را دریافت نخواهد کرد. در طرف مقابل، لس آنجلس لیکرز حالا اجازه دارد برای جایگزینی بردلی با یک بازیکن دیگر قرارداد امضا کند. بر اساس گزارش آدرین وجناروسکی، گارد فری ایجنت، جی آر اسمیت، گزینه اصلی لیکرز برای جانشینی بردلی است.

همچنین بخوانید:

دو بازیکن فینکس سانز به کرونا مبتلا شده‌اند

تست کرونای نیکولا یوکیچ در صربستان مثبت اعلام شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی