خط و نشان مرسدس برای رقبا با آپدیت W11 در اتریش


فرمول یک ایران – مرسدس در شش سال اخیر قهرمانی جدول رانندگان و سازندگان را بدست آورده است و به نظر می رسد که W11 سریع ترین خودروی تست های پیش فصل 2020 بوده و حالا آنها می خواهند با آپدیت خودرویشان وارد مسابقه اتریش شوند. البته تیم فرمول یک مرسدس با یک نوآوری نیز وارد تست ها شده بود؛ در روز دوم تست پیش فصل بارسلونا، ویدیویی از روی آنبورد لوییس...

فرمول یک ایرانمرسدس در شش سال اخیر قهرمانی جدول رانندگان و سازندگان را بدست آورده است و به نظر می رسد که W11 سریع ترین خودروی تست های پیش فصل 2020 بوده و حالا آنها می خواهند با آپدیت خودرویشان وارد مسابقه اتریش شوند.

البته تیم فرمول یک مرسدس با یک نوآوری نیز وارد تست ها شده بود؛ در روز دوم تست پیش فصل بارسلونا، ویدیویی از روی آنبورد لوییس همیلتون، راننده تیم فرمول یک مرسدس، منتشر شد که فرمان خودش را، پیش و پس از نقطه ترمزگیری، جا به جا کرده و زوایای چرخ‌ها نیز تغییر می‌کرد و مرسدس نام این سیستم را سیستم فرمان دو محوره (DAS) گذاشت.

خط و نشان مرسدس برای رقبا با آپدیت W11 در اتریشخط و نشان مرسدس برای رقبا با آپدیت W11 در اتریش

سیستم فرمان دومحوره (DAS) مرسدس

آپدیت مرسدس W11 در فرمول یک اتریش 2020

کووید-19 باعث تاخیر در برگزاری مسابقات شده اما مدیر فنی تیم مرسدس، جیمز آلیسون می گوید که در طی این مدت، خودروی W11 آنها پیشرفت هایی را به خودش دیده است:

ما هنوز یک مسابقه هم نداشته ایم اما در واقع زمان زیادی از تست این خودرو گذشته است. تصور کنید خودروئی که در تست حضور دارد با خودروئی که به استرالیا می آید چقدر متفاوت است و تونل باد و دپارتمان طراحی طی این سه ماه، چقدر خودرو را سریع تر می کنند.

بنابراین ما ایده های بسیاری در مورد چگونگی سریعتر کردن خودرو داشتیم و بسیاری از این ایده ها، قبل از اینکه 9 هفته قبل، مجبور به تعطیل کردن دفتر طراحی شویم، در حال پیشرفت بودند.

بنابراین چالش ما این است که اطمینان حاصل کنیم که این توسعه، به سرعت روی ماشین سوار شود.

ما امیدواریم که برای اولین مسابقه در اتریش یک قسمت از آن را داشته باشیم و البته فصلی که در ادامه خواهیم داشت، با همان سرعتی که می توانیم پیشرفت کنیم، با همان سرعت می توانیم آپدیت ها و قطعات جدید را به خودرو برسانیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا