اسیدپاشی در کارواش مرکز تهران / بابک اعتراف نمی کند + عکس


اسیدپاشی در کارواش مرکز تهران / بابک اعتراف نمی کند + عکس

حوادث رکنا: کارگر کارواش که به اتهام اسیدپاشی روی همکارش دستگیر شده در نخستین جلسه بازجویی منکر اسیدپاشی شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، اواسط اردیبهشت امسال وقوع اسیدپاشی در یک کارواش در مرکز تهران به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. قربانی این اسیدپاشی مرد 45 ساله‌ای بود که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. مرد جوان که از ناحیه سر و صورت و دست‌ها آسیب شدیدی دیده بود، پس از بهبودی در تحقیقات گفت: مدتی بود که پسر 25 ساله‌ای به‌ نام بابک برای کار به کارواش آمده بود. او اعتیاد داشت و خرید و فروش موادمخدر هم انجام می‌داد.

بعد از مدتی متوجه شدم که کارواش را به پاتوقی برای کارهای خلاف خودش تبدیل کرده و مشتری‌هایش برای دریافت مواد به کارواش می‌آمدند.شاکی ادامه داد: وقتی دیدم او با این کارهایش دارد به اعتبار چندین ساله کارواش و صاحبکارم لطمه می‌زند ماجرا را به صاحب کارواش گفتم. او هم وقتی از ماجرا باخبر شد و در این باره مطمئن شد بابک را اخراج کرد. 3 روز بعد از اینکه بابک را بیرون کردند من داخل کارواش بودم که بابک با ظرفی پر از اسید وارد کارواش شد. من در اتاقک مشغول استراحت بودم که به سراغم آمد و با پرخاش و فحاشی گفت چرا موضوع فروش مواد را به صاحب کارواش گفته‌ام و باعث بیکاری او شده‌ام.

به او گفتم تنها من نبودم که به این موضوع اعتراض داشتم و مشتری‌ها و دیگر کارگرها هم ماجرا را به صاحب کارواش گفته بودند. جر و بحث ما ادامه داشت تا اینکه بابک ناگهان ظرف اسید را روی من پاشید.

در ادامه تحقیقات نیز یکی از کارگرها گفت: من در زمان ریختن اسید داخل اتاقک نبودم، اما دیدم که بابک هراسان در حال فرار است.باتوجه به اظهارات مرد جوان، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت بابک را صادر کرد. اما زمانی که کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت راهی خانه پسر جوان شدند، دریافتند که متهم 25 ساله متواری شده است. بررسی‌ها برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه پس از یک ماه مخفیگاه او شناسایی و بابک دستگیر شد.مرد جوان در تحقیقات گفت: روز حادثه به دیدن سروش- قربانی اسیدپاشی- رفتم تا از او مقداری پول قرض بگیرم، اما او پولی به من نداد و من هم آنجا را ترک کردم و هیچ اسیدپاشی مرتکب نشده‌ام. نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده است.به دستور بازپرس زمانی، متهم جوان در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا