مسی‌گر: میشو نیاید، با همین کادر ادامه می‌دهیم/ تا بعد از بازی با نفت تصمیم‌ می‌گیریم


مسی‌گر: میشو نیاید، با همین کادر ادامه می‌دهیم/ تا بعد از بازی با نفت تصمیم‌ می‌گیریم

مدیرعامل شاهین بوشهر می‌گوید اگر یک درصد احتمال بدهیم میشو نخواهد بیاید همین کادر را تقویت می‌کنیم تا ادامه ‌دهد.

سعید مسی‌گر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم شاهین بوشهر اظهار کرد: با شروع تمرینات بازیکنان‌مان یک هفته در بوشهر و پس از آن در اردوی تهران حضور پیدا کردند. وضعیت خوبی در تمرینات داریم و بازیکنان آماده‌اند تا به میدان بروند. آقای میشو برنامه ریزی کاملی داشته و کادر فنی خیلی دقیق آن‌ها را اجرایی کرده است. خوشبختانه هفته گذشته هم ۱۵ درصد دیگر از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کردیم و تنها دغدغه‌مان غیبت میشو است.

او ادامه داد: دلیل غیبت میشو کرونا است و خانواده‌اش مانع حضور او در ایران شده‌اند. او بالای ۶۰ سال سن دارد و ترس دارد. ما خیلی با او صحبت کرده‌ایم و امیدوارم برگردد اما اگر یک درصد هم احتمال دهیم میشو نخواهد بیاید، همین کادر را تقویت می‌کنیم تا کار را ادامه دهد. به هر حال کادر مربی‌گری ما شناخت خوبی از بازیکنان تیم دارند و عقلانی نیست اگر بیش از حد منتظر بمانیم. ما نهایتا تا بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان سعی می‌کنیم این مساله را جمع و تصمیم‌گیری می‌کنیم.

مدیرعامل شاهین بوشهر درباره وضعیت قرمز استان بوشهر گفت: هر بار که بازیکنان تست کرونا دادند، منفی درآمد و دلیلش این بوده که رعایت پروتکل‌های بهداشتی از زمین تمرین تا هتل را خیلی خوب در دستور کار قرار دادیم و خداروشکر درخصوص این مساله مشکل خاصی نداریم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور