بایدن حامی سقط جنین است


ترامپ در واکنش به احتمال رئیس جمهور شدن جو بایدن گفت: وی قضاتی را که حامی سقط جنین و مخالف حق حیات هستند سر کار خواهد آورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به پرسشی درباره احتمال رئیس جمهور شدن جو بایدن گفت: با رئیس جمهور شدن جو بایدن قضاتی در دیوان عالی آمریکا مشغول بکار خواهند شد که حامی سقط جنین و مخالف حق حیات هستند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از مصاحبه خود با شبکه سی بی ان در پاسخ به این پرسش که انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا چه معنایی برای آمریکا خواهد داشت گفت:‌ می‌توانم به شما بگویم که معنی این (ریاست جمهوری جو بایدن) برای دین شما چه خواهد بود؟ قضات تندرو و چپگرا در دادگاه‌ها حضور خواهند یافت و پایان دوره‌ی حمایت از حیات (مخالفت با سقط جنین) خواهد بود. هیچ بختی برای حمایت از حیات (مخالفت با سقط جنین) وجود نخواهد داشت. همانطور که می‌دانید هیچ کسی در مقام رئیس جمهور بیش از من حامی حیات نبوده است (مخالف سقط جنین نبوده است). من اخیرا به مراسمی که در سه خیابان آن طرف‌تر برگزار شده بود رفتم. من نخستین رئیس جمهوری هستم که در چنین مراسمی شرکت کردم.
ترامپ در پاسخ این سئوال که یعنی در مراسم راهپیمایی حمایت از حیات (مخالفت با سقط جنین) شرکت کردید گفت: اگر جو بایدن انتخاب شود چنین کاری نخواهد کرد. جو (بایدن) پیری فرتوت است. او کسی است که وقتی بیاید قضات افراطی چپگرا را در دیوانعالی و در کل سیستم دادگستری به کار خواهد گرفت. من تا پایان دوره اول ریاست جمهوری ام حدود ۳۰۰ قاضی (مخالف سقط جنین) را به کار گرفته ام. امیدوارم که تعداد قضات از این بیشتر هم بشود. این تعداد از قضاتِ مخالفِ سقط جنین سابقه ندارد. به دیوانعالی نگاه کنید. قضات، حامی حیات (مخالف سقط جنین) هستند. ما باید ببینیم چه خواهد شد؟ فکر می‌کنم که ما پیروز شویم. شاید یک پیروزی بزرگ در پیش باشد، چون ما کاری کردیم که هیچ کس نکرد.
دونالد ترامپ افزود: ما داشتیم خیلی روان حرکت می‌کردیم، اما با ویروس چینی روبرو شدیم. ما داشتیم خیلی روان و سریع حرکت می‌کردیم. ما عملکرد خوبی داشتیم، اما ناگهان یک وضعیت مصنوعی و ساختگی برای ما رخ داد. ما مجبور شدیم اقتصاد را تعطیل کنیم. کار درستی هم کردیم. ما جان میلیون‌ها نفر را نجات دادیم. ما اکنون داریم اقتصاد را دوباره بازگشایی می‌کنیم. ما آمار بی سابقه‌ای در زمینه کسب و کار داریم. ما آمار بی سابقه‌ای در زمینه اشتغالزایی داریم. همانطور که می‌دانید هفته گذشته این آمار بی سابقه در زمینه اشتغالزایی اعلام شد.
ترامپ همچنین تاکید کرد: میزان خرده فروشی‌ها به رقم بی سابقه‌ای رسیده است. به نظر من عملکرد اقتصادی به شکل حرف وی (V) خواهد بود که شامل «اوج- فرود- اوج» می‌شود. بسیاری از افراد با نظر من مخالفت کردند، اما اکنون آن‌ها با من هم نظر شده اند. ما عملکرد خوبی داریم. از جنبه دینی و از جنبه مسیحیت انجیلی یا غیر انجیلی، از جنبه یهودیت و از هر جنبه‌ای که نگاه کنید قضات افراطی چپگرا منصوب خواهند شد. از جنبه انتصاب قضات حامی حق حیات (مخالف سقط جنین) هم که باید دیگر این قضیه را فراموش کنید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها