نه استقلال، نه پرسپولیس، نه خارج؛ / انتخاب نورافکن: 3 سال با سپاهان(عکس)


نه استقلال، نه پرسپولیس، نه خارج؛ / انتخاب نورافکن: 3 سال با سپاهان(عکس)

هافبک ملی‌پوش سپاهان به بلژیک برنمی‌گردد و سه فصل دیگر در جمع طلایی پوشان می‌ماند.

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن که اواخر مردادماه ۹۸ با انتقالی قرضی و به مدت یک سال از شارلروا به سپاهان پیوست، طبق قرارداد قبلی باید در پایان فصل جاری به بلژیک می‌رفت ولی مدیران اصفهانی در صدد تمدید قرارداد با او برآمدند و توانستند ستاره خط میانی خود را حفظ کنند.

کاپیتان تیم ملی امید که دوران موفقی را در سپاهان گذرانده و یکی از مهره‌های کلیدی امیر قلعه‌نویی در لیگ نوزدهم محسوب می‌شود، تمایل به ادامه کارش در ایران داشت که طبق مذاکره با مدیران باشگاه سپاهان تصمیم گرفت به کارش در جمع طلایی پوشان ادامه دهد.

دو هفته قبل بود که سرپرست باشگاه سپاهان اعلام کرد وارد مذاکره با باشگاه شارلروا بلژیک برای تبدیل انتقال قرضی به دائمی امید نورافکن شده‌اند و قصد دارند این بازیکن ملی پوش را حفظ کنند که ظاهرا مذاکرات آنها به نتیجه موفقی رسیده و طلایی پوشان توانستند این هافبک را در اصفهان نگه دارند.

نه استقلال، نه پرسپولیس، نه خارج؛ / انتخاب نورافکن: 3 سال با سپاهان(عکس)

پس از مذاکره موفق توسط مدیران سپاهان و باشگاه شارلروا این انتقال نهایی شد و نورافکن نیز پس از جلسه با مدیران این تیم، قراردادش را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد.

نورافکن در حالی قرارداد جدید و طولانی مدتی با باشگاه سپاهان امضاء کرده که گفته می‌شد تیم سابق او استقلال هم قصد دارد با شارلروا مذاکره کرده و این بازیکن را به جمع آبی‌ها برگرداند و علاوه بر آن، شایعاتی طی هفته‌های اخیر به وجود آمد که پرسپولیس نیز قصد دارد برای جذب او اقدام کند ولی در نهایت نورافکن با رد تمام این شایعات، تصمیم به ادامه حضور در جمع اصفهانی‌ها گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی