علایم حمله قلبی کدامند؟


علائم بسیاری وجود دارند که گاهی با حمله قلبی مشترک هستند، حالا دکتر اولف لندمیسر از علایمی تعریف کرد که وقوع سکته قلبی را هشدار می‌دهند.به گفته این متخصص قلب، اگر شخص احساس سنگینی در ناحیه قفسه سینه کند که گویا « فیلی روی سینه نشسته» باید فورا با اورژانس تماس بگیرند. دومین علامت دردی است که در سمت گردن و دست چپ احساس شود. گاهی نیز درد شدید در...

نواندیش: علائم بسیاری وجود دارند که گاهی با حمله قلبی مشترک هستند، حالا دکتر اولف لندمیسر از علایمی تعریف کرد که وقوع سکته قلبی را هشدار می‌دهند.

به گزارش زهرا حسین زاده از سرویس ترجمه نواندیش و به نقل از نشریه «Focus»، دکتر اولف لندمیسر از علایمی تعریف کرد که وقوع سکته قلبی را هشدار می‌دهند.

علایم "حمله قلبی" کدامند؟

به گفته این متخصص قلب، اگر شخص احساس سنگینی در ناحیه قفسه سینه کند که گویا « فیلی روی سینه نشسته» باید فورا با اورژانس تماس بگیرند. دومین علامت دردی است که در سمت گردن و دست چپ احساس شود. گاهی نیز درد شدید در ناحیه شکم میتواند علامت بروز سکته قلبی باشد.

در صورتی که بروز این علایم با تشویش و مشکل تنفسی همراه باشد باید به آن‌ها توجه ویژه شود. اگر به حال بیمار توجه شود میتوان شانس از سرگذراندن سکته قلبی را بالا برد. با بروز این علایم در شخص، او میتواند آسپرین مصرف کند که تا حدودی باعث تسکین درد شده و احتمالا مانع از بروز سکته قلبی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس