دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه روسیه


دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه روسیه

شفقنا- هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست اسماعیل هنیه با میخائیل بوگدانف در قطر دیدار و درباره تحولات سیاسی مسئله فلسطین گفتگو کردند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ریاست اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس امروز (سه‌شنبه) در دوحه، پایتخت قطر با «میخائیل بوگدانف» […]

دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه روسیهدیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه روسیه

شفقنا- هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست اسماعیل هنیه با میخائیل بوگدانف در قطر دیدار و درباره تحولات سیاسی مسئله فلسطین گفتگو کردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ریاست اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس امروز (سه‌شنبه) در دوحه، پایتخت قطر با «میخائیل بوگدانف» معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه و آفریقا و «نور محمد خولوف» سفیر روسیه در قطر دیدار کرد.

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که «موسی ابومرزوق» رئیس دفتر روابط بین‌الملل و «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی سابق این جنبش دیگر اعضای این هیئت بوده‌اند.

در این دیدار هیئت حماس به بیان آخرین تحولات سیاسی مسئله فلسطین به ویژه طرح‌های رژیم صهیونیستی درباره الحاق بخشی‌هایی از کرانه باختری پرداخت.

هیئت حماس در این دیدار بر مخالفت این جنبش و تمام اقشار مردم فلسطین با این تجاوز آشکار تاکید کرد و افزود: با تمامی فلسطینیان و آزادگان جهان برای شکست این طرح‌ها و دیگر پروژه‌های صهیونیستی فعالیت خواهد کرد تا روزی که به آزادی، بازگشت و حق برپایی دولت فلسطینی مقدس با تمامی حاکمیت‌ها بر هوا، دریا و خاک و به پایتختی قدس دست یابند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار تلاش‌های جنبش حماس برای تحقق منافع فلسطین و وحدت بخشیدن به تلاش‌های ملی برای مقابله با اشغالگران و طرح‌های آنان مورد بررسی قرار گرفت.

هیئت جنبش حماس و میخائل بوگدانف در این دیدار بر تداوم هماهنگی‌ها و مشاوره‌ها درباره مسئله فلسطین و تحولات مداوم آن توافق کردند.

این خبر را در فلسطین الیوم می‌توانید ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون