از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر


از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

باید برای افکار عمومی روشن شود که آیا سلطانی فر، که زمانی با ضرس قاطع می گفت فساد در ورزش وجود ندارد، از این مسایل آگاه بوده یا غیرمستقیم و ناآگاهانه تشکیلات تحت مدیریت او با این شبکه پیوند خورده است.

سرویس سیاست مشرق- ماجرای این روزهای ورزش ایران، تبدیل به یک سریال تلخ تکراری و فرساینده شده است. در شرایطی که کشور در تگنای ارزی حاصل از تحریم‌های ظالمانه و نامشروع نظام سلطه به سر می برد، هر روز خبری از شکایت چندصدهزار دلاری فلان بازیکن دست چندم خارجی از باشگاه‌های داخلی یا شکایت میلیون دلاری فلان مربی از کارافتاده و از دور خارج شده از تیم ملی، جولان دلالن در ورزش، اتهام زنی رییس سابق فدراسیون به وزیر ورزش و بالعکس و امثال این‌ها منتشر می شود. مسعود سلطانی‌فر، چهره‌ای که از دوران حضور روحانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع، جزو حواریون و حلقه اول حسن روحانی و البته از مشاوران نزدیک و معتمدان سیدمحمد خاتمی و مهدی کروبی بوده است، روزهای پرجنجال و پرحاشیه‌ای را در کسوت وزیر ورزش و جوانان سپری می کند. از همین رو، می خواهیم در دو پرده به مهم‌ترین حواشی حول عملکرد مسوول اول ورزش کشور بپردازیم.

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

پرده اول:

مسعود سلطانی‌فر، در ۹ دی ۹۷ وزیر ورزش و جوانان در بیست‌وششمین نشست کمیسیون فرهنگی، تربیت بدنی و ورزش گفت:

" فساد در ورزش که بعضی اوقات مطرح می‌شود را، قبول ندارم و معتقدم نباید این موضوع را بزرگ کرد. "

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

اما حالا در ابتدای تابستان ۹۹ و در سال آخر دولت «تدبیر و امید» حواشی فساد به سطح اول سازمان ورزش کشور رسیده است.

در ۱۶ خرداد ۹۹، مهدی تاج، رییس پیشین فدراسیون فوتبال، کسی که عملکرد خود او یکی از خسارت‌بارترین دوره‌های ریاست فدراسیون فوتبال بوده، در برنامه «بدون تعارف» سیما، نقش مسعود سلطانی‌فر در قرارداد فوق-نجومی و حیرت‌آور ویلموتس را آشکار کرد. او گفت:

" وزیر ورزش در نامه‌ای ویلموتس را معرفی کرد. در واقع نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان ارسال شده بود و او را معرفی کرده بودند. طبیعی هم بود. وزیر هم این نامه را برای بررسی و رویت به فدراسیون فوتبال فرستاد. "[۱]

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویرمهدی تاج

او در واکنش به این که چه کسی این نامه را به وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده بود، یادآور شد:

"مرکز فرهنگی ایران و هلند این نامه را به وزارت ورزش فرستاد و ویلموتس، لوپتگی و رنار را پیشنهاد کرده و گفته بود این مربیان برای هدایت تیم ملی بهترین هستند. ویلموتس سومین گزینه پیشنهادی بود و بعد از ناکامی در عقد قرارداد همکاری با لوپتگی و رنار، به سراغ ویلموتس رفتیم. "

البته مرکز فرهنگی ایران و هلند نیز بعد از این اظهار نظر تاج، با انتشار جوابیه ای تایید می کند که دو گزینه از جمله ویلموتس را به فدراسیون فوتبال ایران معرفی کرده است.

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

خبرگزاری ایرنا ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۵، خبر افتتاح مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند در لاهه را رسانه‌ای کرده بود. در متن خبر هم آمده بود:

"مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند که توسط بخش خصوصی تاسیس شده با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس‌سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهر لاهه افتتاح شد. "

جالب اینکه سلطانی فر دو ماه بعد از این اتفاق، به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده است.

اخیرا یکی از کاربران فضای مجازی هم با انتشار عکسی از انجمن فرهنگی ایران و هلند که سرمربی برای تیم ملی فوتبال پیشنهاد داده، نوشت:

"مرکز فرهنگی ایران و هلند که ویلموتس را به عنوان جانشین کی روش به سلطانی‌فر معرفی کرده، در واقع یک مغازه‌ سفال‌ و گلیم‌فروشی در هلند است که اخیرا هم تخفیف ۵۰درصد داشته است! "

۲۰ شهریورماه سال ۱۳۹۵ بود که «مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند» در لاهه با حضور مسعود سلطانی فر- معاون وقت رییس‌جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه علیرضا جهانگیری- سفیر وقت ایران در هلند و نیز مقامات اقتصادی و نمایندگان وزارت امور خارجه هلند، تعدادی از سفیران کشورهای مختلف در لاهه و تجار ایرانی و هلندی و هنرمندان و اصحاب فرهنگ افتتاح شد.

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

موسس «مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند» مرکزی فردی به نام مازیار تشکری تیمجانی است. در مراسم افتتاحیه این مرکز عنوان شد که اولین مرکز از این نوع در اروپاست و برنامه عرضه محصولات و تولیدات ایران شامل صنایع دستی، مبلمان، فرش، سفال و سایر محصولات تولیدی ایرانی در هلند و فراهم آوردن زمینه ارتباط تنگاتنگ میان تجار و فعالان عرصه فرهنگ را دنبال می‌کند.

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویرمازیار تشکری تیمجانی

در مورد موسس این مرکز فرهنگی تجاری باید خاطرنشان کرد که مازیار تشکری تیمجانی از استان تهران در سال ۹۵ به خاطر ایجاد مرکز تجاری صنایع دستی در خارج از کشور (هلند) مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت و در توصیف خودش در مراسم تجلیل از صادرکنندگان، فروشندگان و فروشگاه‌های اینترنتی برتر صنایع دستی کشور که پنجم دی ماه برگزار شده بود، اظهار کرده بود که "صاحب یک مرکز تجاری صنایع دستی در هلند هستم و حدود ۲۰ سال می شود که در خارج از کشور زندگی می‌کنم و فارغ‌التحصیل رشته هنرهای زیبا از کشور ترکیه هستم، چون در حوزه هنری موفقیت چندانی نداشتم، به تجارت رو آوردم. "

اما این‌ که چطور یک فعال حوزه «گلیم و جاجیم» در هلند می تواند برای فوتبال ملی یک کشور، سرمربی تعیین کند، معمایی است که شاید فقط جناب وزیر بتواند آن را حل کند. فقط برای این که عمق فاجعه فساد و دلالی در ورزش کشور(تحت ریاست آقای سلطانی‌فر) روشن شود، کافی است به اظهارات یک نماینده مجلس که مسوولیت پیگیری ماجرای قرارداد ویلموتس را دارد، توجه کنیم. احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی که قرارداد مارک ویلموتس را در فراکسیون ورزش مجلس بررسی می‌کند، در برنامه فوتبال برتر شبکه ۳(۲۶ خرداد) گفت:

" عدد این قرارداد خوب نیست و ویلموتس پیش از ایران در ساحل عاج با قراردادی ۶۰۰ هزار یورو فعالیت می‌کرد که ماهیانه ۵۰ هزار یورو دریافت می‌کرد. او اخراج شد و پس از چند ماه بیکاری به ایران آمد. ویلموتس از فوتبال ما و آسیا خبر نداشت و با رقم عجیب و غریبی به تیم ملی ما آمد. "

وی ادامه داد:

" او در مارکت اروپایی ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار یورو قیمت داشت و حالا گفتند با توجه به شرایط منطقه آسیا افزایش قیمت داشته باشد که این افزایش قیمت هم باید منطقی باشد. اولین نفر در خصوص رقم قرارداد ویلموتس اطلاع رسانی کردم که ۳ میلیون دلار است که معادل آن همین رقم می‌شود و در این شرایط پاداش‌هایی نیز در نظر گرفته شد. حتی رقم قرارداد او با وجود کارنامه‌ای که داشت، به جای اینکه پایین‌تر از قرارداد کی‌روش باشد، بالاتر بود. "[۲]

البته رقمی که قاضی‌زاده گفت دستمزد یک سال ویلموتس و مدت قرارداد هم سه ساله و بدون احتساب پاداش بود!

قاضی‌زاده در همین برنامه، بر شایعات درباره نقش یک تاجر و دلال به نام «بهروز زنجانی» در قرارداد فاجعه‌بار ویلموتس صحه گذاشت و معلوم شد که این فرد از زمان کی روش در فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی و حلقه اطرافیان مهدی تاج نفوذ داشت!

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویربهروز زنجانی(مشخص شده با دایره قرمز) در کنار ویلموتس
از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویربهروز زنجانی

بهروز زنجانی، کسی که تاج از او به عنوان «مترجم» ویلموتس یاد می کرد، از زمان کی روش در کنار تیم ملی بود و حتی بعضا نقش «بادیگارد» کی روش را بازی می کرد. سایت تابناک، در گزارشی درباره زنجانی نوشت:

" در خصوص درگیری او با امید نمازی و جواد نکونام نیز خبرهایی منتشر شده است. از طرفی این فرد در اردوی تیم ملی در لیسبون پرتغال هم که در زمان کارلوس کی‌روش انجام شد، حضور داشته است. حالا اما کارلوس کی‌روش ارتباطش با این شخص را تکذیب کرده و در این خصوص گفته است: «به‌طور کامل این موضوع کذب و جعلی است. مثل همیشه از سوی ذهن‌های مریض و خراب تولید شده است. در مورد این موضوع مطمئنم که هواداران فوتبال بدون هیچ شکی می‌دانند چه‌کسی چه کاره است».

اگر به ارتباط بهروز زنجانی با کارلوس کی‌روش شک دارید، بهتر است کمی بیشتر در مورد او توضیح دهیم. این شخص در سفری که کارلوس کی‌روش در ۹ مارس ۲۰۱۷ (۱۹ اسفندماه ۹۵) به روسیه داشت تا دیدار روستوف - منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ اروپا و بازی سردار آزمون را از نزدیک تماشا کند، همراه با سرمربی وقت تیم ملی بود.

کی‌روش مدعی است به خوبی این شخص را به یاد نمی‌آورد و ارتباط با او را به طور کامل کذب و جعلی می‌داند، اما پس از پایان دیدار روستوف - منچستریونایتد این شخص مانع مصاحبه خبرنگاران با کی‌روش می‌شد و نقش بادیگارد سرمربی وقت تیم ملی را ایفا می‌کرد. کی‌روش در ویدئویی مقابل رختکن ورزشگاه «اُلیمپ ۲» همراه این شخص بود. "[۳]

در ویدئوی زیر به روشنی بهروز زنجانی را می توان در کنار کی روش ملاحظه کرد:

حال، با ورود مجلس و سازمان بازرسی به قرارداد فاجعه‌بار ویلموتس، صحبت از یک شبکه دلالی در اروپاست که متاسفانه درباره ارتباط وزارت ورزش با این شبکه، ابهامات و نقاط تاریک بسیار است که باید برای افکار عمومی روشن شود. باید معلوم شود که آیا سلطانی فر، که زمانی با ضرس قاطع می گفت فساد در ورزش وجود ندارد، از این مسایل آگاه بوده یا غیرمستقیم و ناآگاهانه تشکیلات تحت مدیریت او با این شبکه پیوند خورده است. در شق اول، سلطانی‌فر(رفیق و همکار و معتمد محمد خاتمی و چهره کلیدی بنیاد باران، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، مشاور ارشد مهدی کروبی و نماینده او در انتخابات سال ۸۸) باید پاسخگوی باز کردن پای این عناصر فاسد و ناصالح به ورزش ایران و حیف و میل اموال بیت‌المال باشد و در شق دوم، با فرض «عدم آگاهی»، باز باید سلطانی‌فر بابت سوء‌مدیریت و عدم تسلط بر مجموعه تحت مدیریت، مواخذه گردد.

پرده دوم:

در ۸ بهمن سال گذشته، امیرحسین فتحی، بعد از کارنامه کاملا ناموفق، پرهزینه و ویران‌کننده بر باشگاه استقلال(که سیل شکایت‌های خارجی از شفر و جپاروف و ایسما و نایدنوف را علیه باشگاه به دنبال داشت)، با توصیه سلطانی‌فر، و حکم سید حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، به عنوان مدیر مجموعه ورزشی انقلاب تهران شد. [۴]

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویرسید حسن کریمی

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

در ۱۹ اسفند ۹۸، گروه فرهنگی-ورزشی «اکسیژن» برنده مناقصه استخر چهارفصل مجموعه ورزشی انقلاب شد. مناقصه‌ای که مبلغ پایه کارشناسی سه ساله آن در مجموع با ۹ میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومان آغاز شد، اما قیمت پیشنهادی گروه اکسیژن بسیار بیش از این رقم بود. با این‌حال طبق برخی گزارش‌ها، کل رقمی که گروه اکسیژن تاکنون به عنوان تعهد خود در این مناقصه، پرداخت کرده بسیار کم‌تر از همان رقم پایه کارشناسی است. همچنین باشگاه بدن‌سازی فوق لوکس و لاکچری مجموعه انقلاب، مجموعه «اکسیژن باکس» مجموعه انقلاب، مجموعه رستوران‌ها و کافه‌های مجموعه موسوم به فود کورت و مجموعه پزشکی-ورزشی انقلاب هم در اختیار گروه «فرهنگی-ورزشی» اکسیژن است.

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

در یک کلام، با همراهی «شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی»، مجموعه ورزشی انقلاب تهران، به عنوان مجهزترین مجموعه ورزشی پایتخت و کشور، در سلطه گروه «اکسیژن» است. در ویدئوی زیر، مراسم افتتاحیه «اکسیژن پرو انقلاب» را ملاحظه می کنید:

درباره این شرکت زیرمجموعه وزارت ورزش، نکته جالب دیگری که وجود دارد حضور خانم «ژاله فرامرزیان» ، به عنوان عضو هیات مدیره است. فرامرزیان که علاوه بر این شرکت، عضو هیات مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است، عهده‌دار رکورد منصب در وزارت ورزش تحت مدیریت سلطانی‌فر نیز هست. مسعود سلطانی‌فر در حکمی ۱۰ آبان سال ۹۶ ژاله فرامرزیان را به عنون معاونت مالی منصوب کرد.

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

فرامرزیان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی با گرایش تحول اداری است و پیش از این به مدت ۳.۵ سال در سمت مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌های وزارت کشور خدمت کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، یک‌سال نیز عهده‌دار سمت معاونت برنامه ریزی منابع و هماهنگی امور استان های معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت یازدهم بوده است.

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویرژاله فرامرزیان

در ۲۷ خرداد ۹۸، وزیر ورزش «هشت» حکم برای ژاله فرامرزیان صادر کرده که به شرح زیر است:

رئیس کمیته نظارت ارزیابی و مدیریت عملکرد

رئیس کمیته فرهنگ و توسعه فرهنگ سازمانی

رییس کمیته آمار بخشی

رئیس کمیته برنامه ریزی عملیاتی و ارتقای کیفیت خدمات

رئیس کمیته مدیریت سرمایه انسانی

رئیس کمیته مهندسی نقش و ساختار

رئیس کمیته بهبود نظام ها و فناوری های مدیریتی

رئیس کمیته دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

درباره فرامرزیان باید گفت که از معتمدان سیدمحمد خاتمی است. او در ۲۸ دی ماه ۹۳، در همایش اصلاح‌طلبان، در حالی که مدیرکل وزارت کشور بود، پیام لیدر اصلاحات را در این همایش قرائت کرد.

اما ماجرای اکسیژن و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی چه نکته مهمی دارد؟

نکته مهم آن، ارتباط با پرونده نیشکر هفت‌تپه است که سال گذشته یکی از پرونده‌های امنیتی مقابل جمهوری اسلامی بود و آثار و تبعات ان تا همین امروز ادامه دارد و هزینه‌های سنگینی به کشور و نظام تحمیل کرده است. «امید اسدبیگی» ، مدیرعامل جنجالی شرکت نیشکر هفت‌تپه، که با اعمال نفوذ و لابی غلامرضا شریعتی، استاندار پرحاشیه خوزستان، در روندی عجیب و حیرت‌آور این مجموعه عظیم تولیدی کشور را به دست گرفته بود، و علاوه بر ورشکسته کردن این چشم و چراغ دیروز صنعت استان، اکنون به عنوان متهم ردیف اول اخلال در نظام ارزی در حال محاکمه است، تا همین چند ماه پیش، عضو هیات مدیره «گروه اکسیژن» بود. البته طبق گزارش‌های منتشره، بعد از دادگاهی شدن اسدبیگی، دوستان و شرکای او در هیات مدیره این گروه، نه تنها عکس‌ها و تصاویر مشترک خود را با او از صفحات شبکه‌های اجتماعی حذف نمودند، که نام و تصویر او را هم از صفحه اعضای هیات مدیره پاک کردند!

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

اولین بار، نادر فتوره‌چی، روزنامه‌نگار و فعال شبکه اجتماعی، در توئیتی در ۳ شهریور ۹۷، به عضویت اسدبیگی، مدیرعامل وقت نیشکر هفت‌تپه در هیات مدیره گروه اکسیژن اشاره کرد:

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

در ۵ دی ۹۷ هم سایت «ایران اکونومیست» به نقل از خبرگزاری «بانک ورزش» نوشت:

" اکسیژن که چندین شعبه در تهران دارد، همواره در کانون توجه بوده و اتفاقات عجیب و غریب کم در آن رخ نداده است. در تازه‌ترین حاشیه پیش آمده برای این باشگاه، متوجه می‌شویم که «امید اسد بیگی» یکی از اعضای هیئت مدیره ۵ نفره –عضو اصلی- این باشگاه، مالیکت بخش عمده‌ای از نیشکر هفت تپه را بر عهده دارد.
تمامی این اتفاقات در حالی است که «اسد بیگی» طی سالیان گذشته سرمایه‌گذاری بزرگی در مجموعه ورزشی اکسیژن کرده، اما حقوق کارگران مجموعه نیشکر هفت تپه را مدت‌هاست که پرداخت نکرده؛ موضوع زمانی جالب می‌شود که پس از اعتراضات رخ داده توسط کارگران نیشکر هفت تپه، سایر اعضای هیئت مدیره اکسیژن، تصاویر خود در کنار اسدبیگی را از شبکه‌های اجتماعی منتسب به خود پاک کردند. "

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

هم‌اکنون هم اگر در جستجوی صفحه گوکل نام اسدبیگی را با گروه اکسیژن جستجو کنید، نمایه لینک، اسدبیگی را به عنوان عضو هیات مدیره نشان می دهد، اما وقتی روی لینک کلیک می کنید، نام و مشخصات او حذف شده است!

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

اما نکته جالب در میان نام اعضای هیات مدیره گروه اکسیژن(که با نام کامل «گروه فرهنگی ورزشی اکسیژن تجارت راد» در روزنامه رسمی ثبت شده)، حضور فردی به نام «سید حجت کریمی» است. حجت کریمی در ۲۴ دی ماه سال گذشته از سوی علیرضا دبیر، به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان کشتی انتخاب شد و گروه اکسیژن در صفحه اینستاگرام خود به او به عنوان «رییس هیات مدیره» تبریک گفت.

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

از قرارداد نجومی ویلموتس تا پرونده فساد هفت‌تپه/ ورزش «بدون فساد» به روایت آقای وزیر +تصاویر

سوال اساسی اینجاست که «سیدحجت کریمی» چه نسبتی با «سیدحسن کریمی»، دوست و شریک قدیمی مسعود سلطانی‌فر، و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دارد؟

[۱] https://www.isna.ir/news/۹۹۰۳۱۶۰۹۴۴۶

[۲] https://www.mashreghnews.ir/news/۱۰۸۴۲۶۰

[۳] https://www.tabnak.ir/fa/news/۹۸۵۰۲۳

[۴] https://www.borna.news/fa/tiny/news-۹۵۶۷۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا