نظر اسکوچیچ در مورد یک استقلالی


نظر اسکوچیچ در مورد یک استقلالی

امید نورافکن شب گذشته و در آخرین دیدار دوستانه سپاهان غیبت داشت تا احتمالا در بازی های ابتدایی تیم نیز غیبت داشته باشد. نوشته نظر اسکوچیچ در مورد یک استقلالی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

نظر اسکوچیچ در مورد یک استقلالی

اسکوچیچ در مورد امید نورافکن: می تواند به تیم ملی کمک کند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۵
نظر اسکوچیچ در مورد یک استقلالی

امید نورافکن شب گذشته و در آخرین دیدار دوستانه سپاهان غیبت داشت تا احتمالا در بازی های ابتدایی تیم نیز غیبت داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته طلایی پوشان در سومین دیدار دوستانه‌شان پیش از آغاز دوباره لیگ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف فجرسپاسی شیراز رفتند و در بازی‌ای که دو نیمه ۶۰ دقیقه ای داشت موفق شدند با دو گل پیروز میدان شوند. یکی از نکات جالب توجه این مسابقه حضور امید نورافکن با لباس شخصی در استادیوم نقش جهان بود؛ کاپیتان تیم ملی امید که بیماری کرونا را پشت سر گذاشته، پس از مدتی جواب تست او منفی شد و حالا رفته رفته می تواند با صلاحدید امیرقلعه نویی برای سپاهان بازی کند.

امید نورافکن که یکی از نفرات کلیدی سپاهان در لیگ نوزدهم بوده، کیلومترها آنطرف تر از ورزشگاه نقش جهان یکی ازمعدود افرادی بود که نامش توسط اسکوچیچ در برنامه فوتبال برتر ذکر شد و این مربی کروات از نورافکن به عنوان یکی از پدیده های لیگ برتر که می تواند به تیم ملی کمک کند، نام برد.

البته سرمربی تیم ملی در ادامه حرف هایش به این نکته هم اشاره داشت که آمادگی نورافکن در هفته های پایانی مسابقات کاهش پیدا کرده و او اگر می خواهد همچنان مورد نظر اسکوچیچ باشد، باید با پشت سر گذاشتن چالش کرونا، همان نقشی را ایفا کند که در روزهای ابتدایی فصل انجام می داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...