انهدام باند توزیع هروئین در رفسنجان


انهدام باند توزیع هروئین در رفسنجان

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان از انهدام باند توزیع هروئین در رفسنجان و کشف 29 کیلوگرم هروئین و دستگیری دو نفر در این رابطه در روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

"ایمان شهسواری" امروز سوم تیر ماه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: از اول تیرماه ۹۸ تا اول تیرماه ۹۹، به ۲۲ هزار و ۷۶۷ پرونده رسیدگی شده است.

وی افزود: در سال ۹۸ و سه ماهه اول سال جاری ۹۱۳ پرونده عملکرد دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان بوده است و تأکید ما پرونده‌های مسن و مانده در اجرای احکام کیفری و شعب تحقیقی بود که موجب ناراحتی مردم شده بود.

دادستان رفسنجان ادامه داد: در شعبه دوم بازپرسی به ۹۰ درصد پرونده‌های مسن و مانده رسیدگی شد و از ۴۱۹ پرونده ۶۰ پرونده مانده است.

وی با بیان اینکه صدور ابلاغ الکترونیک برای جلوگیری از فساد و کارچاق‌کنی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد ابلاغیه‌های دادسرای رفسنجان به شیوه الکترونیک انجام می‌شود.

شهسواری از انهدام باند توزیع هروئین در رفسنجان و کشف ۲۹ کیلوگرم هروئین و دستگیری دو نفر در این رابطه در روز گذشته خبر داد و افزود: پلمب تعداد ۸۸ حلقه چاه غیرمجاز و رفع تصرف ۹ مورد تصرف در بستر رودخانه در سال ۹۸ انجام شده است.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: سه هزار اراضی محدوده منابع طبیعی در سال ۹۸ و سه ماهه اول سال ۹۹، ۳۱ باب کوره آجرپزی و ۲۰ متر مربع اتاقک نگهبانی نیز رفع تصرف شد.

شهسواری ادامه داد: در سال جاری درمحدوده اراضی ملی خارج از شهر پنج و نیم هکتار در فردوسیه آزادگان و دو هزار متر در سرچشمه و سه هزار و ۴۸۰ متر در راویز رفع تصرف شده ضمن اینکه یک مورد ۹۹۳ متری هم در سرچشمه حکم صادر شده منتظر قطعیت آن هستیم.

به گفته وی ۱۲۵ هزار و ۳۱۳ مترمربع با دستور دادستانی در محدوده شهر اراضی ملی رفع تصرف شدند.

دادستان رفسنجان در ادامه با بیان این مطلب که در سال جهش تولید حمایت از تولیدکنندگان و حمایت از مشاغل را در دستور کار داریم، عنوان کرد: با حمایت قوه قضائیه در رفسنجان از تعطیلی کارخانه اروندچرخ جلوگیری به عمل آمد.

وی بیان کرد: اقتصاد در جامعه نقش بسزایی دارد و نمی‌توانیم نگاه مادی به اداره جامعه را حذف کنید.

شهسواری عنوان کرد: ۱۵ درصد کاهش جمعیت کیفری و زندانیان رفسنجان را داشتیم و خبر خوب اینکه قانون کاهش مجازات حبس تعزیری از هفته آینده اجرایی می‌شود که با اجرایی شدن این قانون، کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها را خواهیم داشت.

دادستان رفسنجان همچنین گفت: سال گذشته ۳۷۰ نفر خرده‌فروش مواد مخدر در رفسنجان و توابع آن دستگیر و ۵۲۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

شهسواری افزود: رفسنجان در سال گذشته رتبه اول کاهش جمعیت کیفری در استان را کسب کرد و در بحث مقابله با اراذل و اوباش هم طبق قانون رفتار می کنیم تا در جامعه امنیت و رضایت مندی مردم حاکم باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا