معاون استاندار کرمانشاه: شهرداران وارد جدال‌های سیاسی نشوند


معاون استاندار کرمانشاه: شهرداران وارد جدال‌های سیاسی نشوند

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: شهرداری‌ها محل خدمت به مردم و رسیدگی به امور شهری هستند و از این رو نباید وارده جدال‌های سیاسی شوند.

«مهرداد سالاری» روز سه‌شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرهای سنقر و سطر در استانداری کرمانشاه، افزود: وظیفه ذاتی شهرداری‌ها خدمت‌رسانی به مردم است و از این رو درگیر شدن شهرداران به مسائلی به غیر از خدمت قابل قبول نیست.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر ایجاد نواحی کارگاهی در شهرهای استان تاکید کرد و گفت: به منظور ساماندهی مشاغل مزاحم باید ناحیه‌های کارگاهی در شهرهای استان ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه افزود: شهرداران می‌توانند در این نواحی علاوه بر مشاغل آلاینده مشاغل خدماتی را نیز ساماندهی کنند.

سالاری اضافه کرد: به منظور ساماندهی به طرح مشاغل آلاینده در نواحی کارگاهی از اتاق اصناف و اتحادیه‌ها کمک خواهیم گرفت تا دعوت به جابجایی تسریع شود.

وی همچنین به موضوع تامین آب شرب شهرستان سنقر و کلیایی اشاره کرد و گفت: روند تاسیس سیستم آبرسانی به این شهرستان تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی یک حلقه چاه نیز برای تامین آب شرب حفر خواهد شد.

او به طرح گردشگری احداث زیپ لاین و پل معلق در شهرستان سنقر نیز اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور تسریع در روند اجرا به بخش خصوصی واگذار شود.

شهرستان سنقر و کلیایی با بیش از ۸۱ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه دارای ۲۷۱ روستا، ۲ شهر و هشت دهستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان