استاندار البرز بر جذب اعتبارات کرونا تاکید کرد


استاندار البرز بر جذب اعتبارات کرونا تاکید کرد

کرج - ایرنا - استاندار البرز از دستگاه های اجرایی استان خواست اقدام لازم برای جذب اعتبار یکهزارو 250 میلیارد تومانی خسارات ناشی از کرونا اقدام کنند.

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: تیم مدیریت مقابله با کرونا در البرز بسیار تلاش کرد تا به شرایط بحرانی و وضعیت قرمز نرسیم و خدا را شاکریم که این امر محقق شد.
وی ادامه داد: حدود ۱۰ روز تلفات ناشی از کرونا در البرز به صفر رسیده بود و اکنون نیز چند موردی که اتفاق افتاده به دلیل بیماری های زمینه ای بوده است.
استاندار البرز با بیان اینکه حفاظت از جان مردم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: باید به هشدارها توجه کرد ولی ترس و وحشت نیازی نیست چراکه مردم آگاه شده اند و با امکانات موجود نسبت به رعایت اصول بهداشتی اقدام می کنند.
وی یادآورشد: استان البرز از پیک اول شیوع کرونا گذشته و کمترین خسارت جانی را داشتیم و بهطور همچنان فضای مجازی و رسانه های جمعی کمک می کنند که مردم آگاه تر شوند تا دچار بحران نشویم.
شهبازی با تاکید برخرید اینترنتی مردم گفت: اکنون به سمت بهبود زیرساخت های استان البرز در حوزه شبکه های تلفن همراه و اینترنت می رویم و این امر طی دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شد و دستورات لازم دریافت شد.
استاندار البرز افزود: در حال برنامه ریزی برای دوران پساکرونا هستیم و در این راستا دولت نیز اعتبارات بسیار خوبی در نظر گرفته است.
وی با بیان اینکه حفاظت از جان مردم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: باید به هشدارها توجه کرد ولی ترس و وحشت نیازی نیست چراکه مردم آگاه شده اند و با امکانات موجود نسبت به رعایت اصول بهداشتی اقدام می کنند.
شهبازی با اشاره به اینکه شرایط با روزهای ابتدایی شیوع بیماری متفاوت است، افزود: این بیماری ناشناخته با ترس و وحشتی که داشت شرایط را بسیار سخت کرده بود ولی اکنون کادر بهداشت و درمان، تخت های بیمارستانی و سایر امکانات لازم در کشور برای مقابله با کرونا در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران و تمام دستگاه های استان برای تامین و تجهیز تخت های نقاهتگاهی بسیار تلاش کردند، یک هزار و ۲۰۰ تخت مهیا شد که ۳۰۰ تخت به شبکه درمان البرز متصل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس