ثبت بیش از 6 هزار همکاری موفق با متخصصان ایرانی غیرمقیم


ثبت بیش از 6 هزار همکاری موفق با متخصصان ایرانی غیرمقیم

برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور با کسب اعتماد از سمت مخاطبان خود توانسته بیش از 6 هزار و 500 همکاری موفق را به ثبت برساند.

ثبت بیش از 6 هزار همکاری موفق با متخصصان ایرانی غیرمقیمبه گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور همکاری که توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور اجرایی می‌شود به دنبال تحقق انتقال دانش، تجربه و ایده‌های فناورانه به داخل کشور است.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده تاکنون بیش از ۱۲۰ پایگاه تخصصی همکار به این برنامه پیوسته‌اند. همچنین ۶ هزار و ۵۰۰ همکاری موفق و ۸ هزار نام‌نویسی هم در این برنامه ثبت شده است.

بیشتر بخوانید

جداسازی سلول‌های سرطانی در خون با کیت ایرانی

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اجرای این برنامه در تلاش است تا در قالب حمایت از انجام پروژه‌های تحقیقاتی و فناورانه همچون پسادکتری، فرصت مطالعاتی، استاد مدعو و معین، راه‌اندازی کسب و کار‌های فناورانه، اشتغال در شرکت‌های فناور و برگزاری سخنرانی و کارگاه‌های تخصصی به ارتباط موثر متخصصان ایرانی خارج از کشور با مراکز علمی و فناوری برگزیده کشور کمک کند.

«ارتقای سطح همکاری‌های فناورانه پایگاه تخصصی همکار»، «فراهم کردن توسعه همکاری برای ارتقای فناوری‌های نوظهور و پیشرفته»، «فراهم کردن امکان همکاری متخصصان ایرانی خارج از کشور به داخل» و «کمک به تاسیس شرکت‌های فناور در حوزه‌های فناوری پیشرفته» از جمله مهم‌ترین اهداف اجرایی کردن این برنامه توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین