برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان‌شناسان و مشاوران کشور


برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان‌شناسان و مشاوران کشور

مرکز مشاوره دانشگاه تهران، دوره‌های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان‌شناسان و مشاوران کشور را برگزار می‌کند.

برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان‌شناسان و مشاوران کشور
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، حمید پیروی، رئیس مرکز با اعلام خبر برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان‌شناسان و مشاوران کشور، گفت: «این دوره‌ها با هدف بازآموزی و توانمندسازی کارشناسان و متخصصان روان‌شناسی و مشاوره کشور برگزار می‌شود».

وی افزود: «با توجه به شرایط روان‌شناختی حاکم بر جامعه و نقش بی‌بدیل جامعه مشاوره و روان‌شناس کشور در زمینه ارائه خدمات بهداشت روان به آحاد جامعه و نیازی که هم اکنون بیش از گذشته به واسطه پاندمی کرونا در جامعه احساس می‌شود، ارتقاء توانمندی‌های مشاوران و روان‌شناسان مراکز مشاوره و همچنین کارکنان سایر سازمان‌ها به‌عنوان مسئولیت اجتماعی مرکز مشاوره دانشگاه تهران، در دستور کار قرار گرفت».

پیروی، در ادامه تصریح کرد: «با حمایت دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این دوره‌های آموزشی به‌صورت وبینار و با حضور استادان برجسته کشور برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود».

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران، خاطرنشان کرد: «اولین دوره وبینارهای تخصصی در بهار ۱۳۹۹ ویژه کارشناسان و متخصصان مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور و دومین دوره آن از دوم تیرماه سال جاری و با در نظر گرفتن موضوعات مورد نیاز کارشناسان و متخصصان برگزار خواهد شد».

وی در پایان اظهار کرد: «شرکت در این دوره‌ها رایگان بوده و در پایان پس از شرکت در آزمون پایان دوره برای شرکت‌کنندگان واجد شرایط گواهی صادر می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام از طریق آدرس http://bitn.ir/utcounseling اقدام کنند».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی