رونالدو: «امباپه» تنها بازیکنی است که من را به یاد خودم می‌اندازد


رونالدو: «امباپه» تنها بازیکنی است که من را به یاد خودم می‌اندازد

افسانه فوتبال برزیل با اشاره به اینکه «کیلین امباپه» تنها بازیکنی است که بیشترین شباهت را به وی دارد، گفت که اگر بودجه رئال مادرید را داشت، به طور حتم مرد فرانسوی را به رئال وایادولید می‌آورد.

رونالدو: «امباپه» تنها بازیکنی است که من را به یاد خودم می‌اندازد

«لئوناردو» مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به‌تازگی اعلام کرد که پاریسی‌ها هیچ تمایلی برای فروش دو ستاره خود یعنی امباپه و «نیمار» ندارند.

با این حال، امباپه همواره با انتقالی بزرگ به سانتیاگو برنابئو ارتباط داده شده است اما همچنان ۲ سال از قرارداد وی با پاریسی‌ها باقی مانده است.

«رونالدو نازاریو» عمده سهامدار باشگاه لالیگایی وایادولید است و تنها می‌تواند رویای بودن در جایگاهی را داشته باشد که بتواند قهرمان جام جهانی را به تیمش بیاورد؛ کسی که تا پیش از تعلیق و مختومه اعلام شدن لوشامپیونه به دلیل شیوع ویروس کرونا، در ۲۰ بازی ۱۸ گل به ثمر رسانده بود.

وی در این باره گفت: اگر وایادولید به اندازه رئال پول داشت، امباپه را می‌خریدم؛ او کسی است که بیشتر از هر بازیکن دیگری من را به یاد خودم می‌اندازد.

رونالدو در ادامه ضمن تحسین «ارلینگ هالند» گفت که به اعتقاد وی با وجود «کریم بنزما» در رئال، نیازی به خرید مهاجم دورتموند برای کهکشانی‌ها احساس نمی‌شود.

وی افزود: هالند بازیکن فوق العاده‌ای است؛ جوان است و سال خوبی را با گل‌های فراوان پشت سر گذاشته و خواهیم دید که فصل را چگونه به پایان می‌رساند. بی‌شک تیم‌های بزرگ او را زیر نظر دارند اما رئال بازیکنان خوبی مثل بنزما دارد؛ کسی که هر یکشنبه گل می‌زند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول