نسکار به دنبال صاحب طناب دار!


نسکار ایران – پس از آنکه یک طناب دار در گاراژ بوبا والاچه امروز در پیست تالادگا آویزان شده بود، نسکار اعلام کرد که تحقیقات خودش را بلافاصله برای پیدا کردن کسی که این کار را انجام داده شروع خواهد کرد و نشانه های نژادپرستی را از بین خواهد برد. والاچه تنها راننده تمام وقت آفریقا-آمریکایی سری کاپ نسکار می باشد که برای برابری نژادی نیز صحبت های زیادی...

نسکار ایران – پس از آنکه یک طناب دار در گاراژ بوبا والاچه امروز در پیست تالادگا آویزان شده بود، نسکار اعلام کرد که تحقیقات خودش را بلافاصله برای پیدا کردن کسی که این کار را انجام داده شروع خواهد کرد و نشانه های نژادپرستی را از بین خواهد برد.

والاچه تنها راننده تمام وقت آفریقا-آمریکایی سری کاپ نسکار می باشد که برای برابری نژادی نیز صحبت های زیادی را در روزهای گذشته انجام داده است. او در پیست مارتینسویل با طرح شعار (Black Lives Matter) یا همان “زندگی سیاهپوستان نیز ارزش دارد” مسابقه داد.

امروز اتفاقی تلخی در تاریخ ورزش اتومبیلرانی رخ داد و یک طناب داری برای تهدید والاچه در گاراژش پیدا شد که نسکار بیانیه ای داد و گفت:

در عصر امروز، نسکار باخبر شد که یک طناب دار در گاراژ تیم 43 پیدا شد. ما عصبانی و خشمگین هستیم. کلمات برای وصف کردن جدی بودنمان در پیگیری این امر که چه کسی چنین رفتار زشت و زننده ای را کرد کافی نیستند.

ما بلافاصله تحقیقاتی را شروع کردیم و هر کاری که از دستمان بر بیاید را انجام خواهیم داد تا شخص خاطی را پیدا کنیم و از این ورزش حذف کنیم. ما کاملا شفاف اعلام کرده ایم که هیچ جایگاهی برای نژادپرستی در نسکار وجود ندارد و این رفتار ها فقط باعث قدرتمندتر شدن عزم ما برای ایجاد ورزشی می شود که از افراد بیشتری استقبال می کند.

والاچه خودش نیز در این مورد بیان کرد:

رفتار ناامید کننده امروز که ناشی از نژادپرستی و تنفر بود، فوق العاده باعث ناراحتی من شده است و به من یاد آوری می کند که چقدر دیگر باید در جامعه برای مبارزه با نژادپرستی تلاش کرد.

طی هفته های گذشته، حمایت های زیادی از طرف افراد حاضر در نسکار که شامل رانندگان و اعضای تیم های در گاراژ ها می باشد به سمت من جاری شد. باهم، ورزش ما متعهد شد که یک تغییر اساسی پیدا کند و جامعه ای را ایجاد کند که از همه استقبال کند.

هیچ چیزی بیشتر از این اهمیت ندارد و ما نیز از رفتار و اعمال کسانی که می خواهند نفرت پراکنی کنند تاثیری نمی پذیریم. همانطوری که مادرم امروز به من گفت” آنها فقط دارند تلاش می کنند که تو را بترسانند” این مسئله باعث نمی شود که من شکست بخورم، من نه تسلیم می شوم و نه عقب می کشم. من برای چیزی که اعتقاد دارم، به افتخار ایستادگی خواهم کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور