جان الدریج:/ لیورپول به هر قیمتی باید کوتینیو را برگرداند


جان الدریج:/ لیورپول به هر قیمتی باید کوتینیو را برگرداند

اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است این باشگاه باید هر طور شده فیلیپه کوتینیو را به آنفیلد برگرداند.

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو ژانویه 2018 و پس از چند ماه کشمکش لیورپول را به مقصد بارسا ترک کرد. 160 میلیون یورو هزینه انتقال شد ولی یک سال و نیم بعد او بارسا را به صورت قرضی ترک و راهی بایرن شد. در قرارداد او بند خرید دائم 120میلیون یورویی وجود داشت ولی بایرن حاضر به فعال کردن این بند نشد و ستاره برزیلی باید پس از پایان فصل به بارسا برگردد؛ در حالی که در این باشگاه تمایلی برای حفظ او وجود ندارد.

جان الدریج:/ لیورپول به هر قیمتی باید کوتینیو را برگرداند

انتقال کوتینیو به بارسا در واقع یک شکست بزرگ برای او بود و گفته می شود قصد دارد به لیگ برتر بازگردد. از چلسی و تاتنهام به عنوان مقصد بعدی او نام برده می شود ولی شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه لیورپول هم مایل است کوتینیو را برگرداند.

جان الدریج:/ لیورپول به هر قیمتی باید کوتینیو را برگرداند

جان آلدریج مهاجم لیورپول در دهه 80 از موافقان بازگشت کوتینیو است. او به ساندی ورلد گفت:« معتقدم لیورپول باید هر کاری در توانش است انجام دهد تا کوتینیو به آنفیلد برگردد. می دانم که برخی هواداران ممکن است از این قضیه شگفت زده شده باشند ولی برای بازگشت کوتینیو دلایل خودم را دارم. این بازگشت می تواند به سود هر دو طرف باشد.

درست است که کوتینیو روزهای خوبی در بارسا نداشت ولی او همچنان یک فوتبالیست کلاس جهانی است و زمانی که در لیورپول بود، عالی کار می کرد و بازیکن متعهدی هم بود. او به خوبی با جو فوتبال انگلیس و باشگاه لیورپول آشناست و به زمان زیادی برای وفق دادن خود نیاز ندارد. معتقدم انتقال قرضی او با بند خرید، می تواند گزینه معقولی باشد. ناکامی در جذب تیمو ورنر نشان داد که باشگاه پس از کرونا با مشکل مالی روبرو شده، پس بهترین کار می تواند جذب کوتینیو به صورت قرضی و با قراردادی یک ساله باشد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!