معاون استاندار کرمانشاه: دولت پروژه‌های بخش عمرانی را تامین مالی کرده است


معاون استاندار کرمانشاه: دولت پروژه‌های بخش عمرانی را تامین مالی کرده است

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه اعلام کرد: با وجود تمامی تنگناهای اقتصادی، دولت پروژه‌های بخش عمرانی را تامین مالی کرده است‌.

مهرداد سالاری روز دوشنبه در نشست بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه جذب اعتبارات اسناد خزانه که با حضور مدیران دستگاه‌ها، ادارات، سازمان ها و شهرداری های استان در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد؛ عنوان کرد: کشور در شرایط دشوار اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا قرار دارد و بحران اخیر بیماری کرونا نیز هزینه های زیادی را بر دولت تحمیل کرده است.
وی اظهار داشت: در این شرایط مجموعه هایی که به عنوان بدنه دولت محسوب می شوند باید برای عبور از این بحران، هماهنگ و همدل باشند.
سالاری خاطرنشان کرد: بررسی های کارشناسی اولیه باید توسط دستگاه‌ها قبل از رد و بدل شدن موافق نامه‌ها انجام شود تا پس از آن با مشکلاتی مانند معارض محلی و یا مجوز گرفتن از دستگاه ها روبرو نشوند.
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها باید برای جذب اعتبارات تخصیص یافته تمام توان خود را به کار گیرند، گفت: تخصیص دستگاه‌هایی که موفق به جذب اعتبارات نشده اند، در اختیار دستگاه‌های موفق و فعال قرار داده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این شرایط ویژه اقتصادی برگشت اعتبارات استان به هیچ وجه قابل قبول نبوده و با مدیر مربوطه برخورد خواهد شد.
سالاری ادامه داد: تعدادی از پروژه های دستگاه‌ها از برنامه زمان‌بندی شده عقب هستند و مطمئنا روند جذب اعتبار توسط آن ها با مشکل روبرو خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403