مروری بر روزنامه‌های دوم تیرماه 99 شیراز


مروری بر روزنامه‌های دوم تیرماه 99 شیراز

شیراز - ایرنا- روزنامه‌های روز دوم تیرماه چاپ شیراز نگاهی به ساخت فیلم قهرمان اصغر فرهادی در شیراز ، مثلث دورهمی ، عروسی و ختم عوامل بیماری کرونا در استان فارس و گزارش هایی از تشکیل کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی را سرخط اصلی این روز قرار داده اند.

روزنامه افسانه گزارشی از ایرنا با عنوان قهرمان بازی در شیراز در قالب تیتر نخست چاپ کرد، دراین گزارش به ساخت فیلم قهرمان اصغر فرهادی در شیراز اشاره شده و این رویداد را زمینه ای برای رشد رونق گردشگری و سینمای هنری پس از اکران آن در شیراز دانسته است.

تماشا دیگر روزنامه شیراز هم در دوم تیر ماه عنوانی از گزارش ایرنا را سرخط اصلی قرار داد و نوشت: دورهمی ، عروسی و ختم مثلت فزاینده ابتلا به کرونا در فارس است . دراین گزارش هشدارهایی در باره پیامدهای عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی گوشزد شده است.

شیراز نوین دیگر روزنامه شیراز با سرخط " پایان مسکن مهر ، آغاز مسکن ملی " ، اظهارات مدیر کل راه و شهرسازی فارس را برجسته کرد و نوشت : ۵۰۰ هکتار زمین جهت اجرای طرح اقدام ملی مسکن آماده است .

" دو کرسی ریاست ، سهم نمایندگان فارس از ۱۱ کمیسیون تخصصی بهارستان " سرخط روزنامه سبحان است ، این روزنامه با اشاره به فعالیت کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی ، به انتخاب ریاست دو کمیسیون عمران و انرژی از سوی نمایندگان فارس در مجلس اشاره کرد.

روزنامه خبر جنوب اظهارات و هشدار استاندار فارس در باره کرونا را برجسته کرد و نوشت : " فارس دو قدم مانده به قرمز شدن" ، این روزنامه همچنین گزارشی به مناسبت هفته قوه قضاییه درج کرد و نوشت : ۹۳ درصد از پرونده های قضایی فارس الکترونیکی ابلاغ می شوند .

روزنامه طلوع مطلبی به نقل از حسین راغفر اقتصاد دان نهادگرا چاپ کرد و نوشت : " طبقه متوسط در حال محو شدن است ".

روزنامه عصر مردم هم اظهارات استاندار فارس در همایش گام دوم تبلغ را برجسته ساخت و نوشت : برای تبلغ دین باید با دانش اقدام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا