وانت جی ام سی سایکون با تیونینگ SVE معرفی شد


وانت جی ام سی سایکون با تیونینگ SVE معرفی شد

وانت جی‌ام‌سی سایکلون مدل 2021 با تیونینگ اسپشالتی وهیکل اینجینیرینگ مجهز به پیشرانه 750 اسب بخاری هشت سیلندر و سیستم تمام‌چرخ متحرک معرفی شد.

حدود یک سال پیش شرکت اسپشالتی وهیکل اینجینیرینگ (Specialty Vehicle Engineering) مستقر در نیوجرسی، وانت پیک‌آپ GMC Syclone را با نسخه‌ای مدرن براساس جی‌ام‌سی Canyon احیا کرد. این وانت از پیشرانه ۳/۶ لیتری خورجینی ۶ سیلندر توربوشارژ با ۴۵۵ اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد؛ درحالی‌که نسخه اصلی آن تنها قادر بود ۲۸۰ اسب‌بخار از پیشرانه توربوشارژ ۴/۳ لیتری V6 تولید کند. هم‌اکنون SVE برای مدل سال ۲۰۲۱، نسخه‌ای قدرتمندتر از جی‌ام‌سی سایکلون را مجهز به پیشرانه ۵/۳ لیتری خورجینی هشت سیلندر سوپرشارژ عرضه کرده است.

در نسخه خیابانی این وانت مبتنی بر جی‌ام‌سی کانیون ۲۰۲۱، قدرت پیشرانه به ۷۵۰ اسب‌بخار و گشتاور آن به ۸۱۳ نیوتن‌متر می‌رسد. تمام قدرت پیشرانه ازطریق جعبه‌دنده خودکار هشت سرعته (8L90E) به هر دو محور منتقل می‌شود که توسط SVE به‌طور کامل ارتقا یافته است.

وانت جی ام سی سایکون با تیونینگ SVE معرفی شد

شرکت تیونینگ خودرو آمریکایی می‌گوید که این وانت پیک‌آپ سریع از میل‌گاردان‌های سنگین در جلو و عقب استفاده می‌کند و جعبه‌دنده کمکی آن نیز ۶۲ درصد از گشتاور را به چرخ‌های عقب می‌فرستد. در صورت بروز مشکل برای کشش خودرو، تمام گشتاور تولیدی پیشرانه می‌تواند به چرخ‌های بدون لغزش جلو یا عقب ارسال شود.

جی‌ام‌سی سایکلون ۲۰۲۱ دارای به‌روزرسانی‌های اضافی نسبت به کانیون است که از جمله می‌توان به سیستم اگزوز دوگانه از جنس فولاد ضدزنگ و ترمزهای جلو ارتقایافته اشاره کرد. ارتفاع این وانت حدود پنج سانتی‌متر در جلو و ۱۲/۷ سانتی‌متر در عقب به دلیل استفاده از پکیج تعلیق اسپرت در ترکیب با کمک‌فنرهای جدید پایین آمده است. سایر امکانات این پیک‌آپ شامل میله نوسان‌گیر عقب سنگین، میله کشش و بوش‌هایی می‌شود که تغییرات مکانیکی خودرو را محدود می‌کنند.

تیونر SVE همچنین به‌عنوان گزینه اصلی از مجموعه رینگ‌های آلومینیوم فورج ۲۰ اینچی با رنگ ساتن سیاه استفاده می‌کند و این رنگ در خروجی‌های اگزوز نیز دیده می‌شود. رینگ‌های وانت همچنین دارای راه‌راه‌های قرمز هستند و روی لاستیک‌های Michelin Pilot Sport 4 شاسی‌بلند با اندازه 285/45 R20 در هر دو محور سوار شده‌اند. در داخل و خارج به وفور می‌توان لوگوی سایکلون را مشاهده کرد و هواکش کاپوت به‌همراه بادگیر و پوشش تاشو کفی عقب به‌عنوان آپشن اضافه می‌شوند.

وانت جی ام سی سایکون با تیونینگ SVE معرفی شد

تیراژ جی‌ام سی سایکلون ۲۰۲۱ محدود به ۵۰ دستگاه خواهد بود و این خودروها با ضمانت ۳ ساله یا ۶۰،۰۰۰ کیلومتر عرضه خواهند شد. کسانی که به معادل شاسی‌بلند آن یعنی جی‌ام‌سی تایفون (Typhoon) علاقه دارند، باید منتظر بمانند تا SVE در آینده نزدیک نسخه تیون‌شده آن را همراه‌با خودروی شورولت بلیزر راهی بازار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند