هشدار هواشناسی؛ باد شدید در چند استان کشور می‌وزد


هشدار هواشناسی؛ باد شدید در چند استان کشور می‌وزد

میزان نوشت: یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

کبری رفیعی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور بیان کرد: طی ۲۴ ساعت آینده در ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، شمال استان زنجان، ارتفاعات البرز مرکزی، مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار باران و گاهی و رعد و برق وزش باد رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده برای بخش‌هایی از استان تهران، البرز، قم، مرکزی جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، یزد، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، جنوب و شرق کرمان، بوشهر و خوزستان در برخی از ساعات وزش باد شدید رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: فردا در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد اتفاق می‌افتد.

رفیعی گفت: از اواخر وقت امروز تا پایان هفته برای شمال سیستان و بلوچستان و به ویزه در منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دریای خزر مواج است، اضافه کرد: بخش‌های شرقی و مرکرزی خلیج فارس طی ۲ روز آینده و در ساعت‌های بعد از ظهرمواج و طوفانی خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه تا روز پنجشبه در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار داریم، عنوان کرد: جمعه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

رفیعی ضمن اشاره به اینکه آسمان تهران امروز صاف و کمی ابری است و گاهی وزش باد در آن اتفاق می‌کند، گفت: حداکثر دمای تهران امروز ۳۳ و فردا به ۳۵ درجه خواهد رسید و حداقل دما فردا صبح ۲۲ درجه سانتی گراد است.
47231
کد خبر 1402048

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس