هوای زنجان خنک و بارانی شد


هوای زنجان خنک و بارانی شد

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای استان از 24 ساعت گذشته خنک و بارانی شد و این شرایط تا پایان فردا / سه شنبه سوم تیرماه/ همچنان حاکم خواهد بود.

حسین سلطانی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دمای هوای استان زنجان از روز یکشنبه /یکم تیر ماه/ بین چهار تا ۶ درجه سانتیگراد، خنک‌تر شده است.

وی میزان دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: این میزان دما در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت، ۲ درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد.

سلطانی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر زنجان با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین و آببر مرکز شهرستان طارم نیز با ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین مناطق این استان گزارش شدند.

وی، میزان بارندگی در شهرستان زنجان را ۲ دهم میلیمتر اعلام کرد و افزود: بر اساس پیش بینی صورت گرفته، آسمان زنجان، صبح امروز صاف و از بعدازظهر نیز با وزش باد همراه خواهد بود و احتمال بارش های پراکنده باران نیز وجود دارد.

سلطانی اظهار داشت: هوای این استان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گرم خواهد شد بطوریکه میزان دما می تواند در شهرستان زنجان به ۳۷ درجه و در شهرستان طارم نیز به ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر برسد و اما از روز جمعه تا اواسط هفته آینده نیز هوا مجددا خنک خواهد شد.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!