والتری بوتاس: در 2020 فقط یک هدف دارم، کسب عنوان قهرمانی جهان!


فرمول یک ایران – والتری بوتاس راننده تیم فرمول یک مرسدس، از اقدام تیمش دفاع کرده و بیان کرده است که ترجیح می دهد مسابقه منصفانه تری را داشته باشد. راننده فنلاندی تیم مرسدس در مورد مسابقه معکوس در مرحله تعیین خط گفت: شاید این مسئله باعث شود که شما یک سری بازی هایی را در مسابقه تعیین خط بازی کنید. من فقط طرفدار مسابقه منصفانه هستم و امیدوارم که...

فرمول یک ایرانوالتری بوتاس راننده تیم فرمول یک مرسدس، از اقدام تیمش دفاع کرده و بیان کرده است که ترجیح می دهد مسابقه منصفانه تری را داشته باشد.

راننده فنلاندی تیم مرسدس در مورد مسابقه معکوس در مرحله تعیین خط گفت:

شاید این مسئله باعث شود که شما یک سری بازی هایی را در مسابقه تعیین خط بازی کنید. من فقط طرفدار مسابقه منصفانه هستم و امیدوارم که بهترین فرد پیروز شود به مانند چیزی که الان دارد رخ می دهد. من کاملا با روند فعلی راحتم.

والتری بوتاس: در 2020 فقط یک هدف دارم، کسب عنوان قهرمانی جهان!والتری بوتاس: در 2020 فقط یک هدف دارم، کسب عنوان قهرمانی جهان!

لوئیس همیلتون و والتری بوتاس – چین 2019

حداقل رساندن اشتباهات، چاره اصلی راننده فنلاندی

بوتاس در مصاحبه اینستاگرامی با ویل باکستون در مورد شگرد های حضور خودش در این فصل اذعان کرد:

به حداقل رساندن اشتباهات و استفاده حداکثری از هر مسابقه و آخر هفته نقطه کلیدی است، به این خاطر که (در تقویم جدید) هر اشتباه بیش از اشتباهات عادی در تقویم های 20 مسابقه ای به شما خسارت وارد می کند.

بنابراین همیشه آماده بودن و پیوستگی عملکرد داشتن یک مسئله کلیدی بوده و ما نیاز داریم که به این روند ادامه دهیم و زیاده کاری نکنیم و همینطور شما نیاز دارید که به مهارت های خودتان و تیمی که در کنارتان هستند اعتماد کنید.

من مطمئنم که ما می توانیم موفق شویم. فصل جالبی در پیش روست، پس از هشت مسابقه اول چیزی مشخص نیست و تقویم چطور باشد معلوم نیست و ما قرار است که هفته به هفته، ماه به ماه پیش برویم و ببینیم چه می شود.

بوتاس در هفته ای که گذشت با خودروی فصل 2018 مرسدس، در پیست سیلورستون تستی را داشت و در این مورد بیان کرد:

برای من فقط چند دور طول کشید(تا به فرم ایده آل خودم برگردم). البته که وقتیکه شما به عنوان راننده چندوقتی را خارج از خودرو هستید، گاهی اوقات فکر می کنید که ” آیا من هنوز می دانم که چطور سریع برانم”!!

ولی من از دوران کودکی تا به الان در حال رانندگی کردن هستم برای همین این مسئله برایم طبیعیست و به من حس گذراندن تست پیش فصل بارسلونا دست داد. خوب بود که برای مسابقه اول به اعتماد به نفس لازم برسیم و آماده باشیم.

والتری بوتاس می گوید که کاملا روی کسب قهرمانی جهان تمرکز کرده و این طوری می تواند قرارداد خودش را تضمین کند:

من فقط یک هدف در ذهنم برای این فصل دارم و آن هم (کسب قهرمانی جهان) است و به چیزهای دیگر توجهی ندارم. اگر من بتوانم این اهداف را دنبال کنم و تیم بتواند خوب عمل کند سپس دیگر هیچ نگرانی بابت قرارداد وجود نخواهد داشت.

والتری بوتاس: در 2020 فقط یک هدف دارم، کسب عنوان قهرمانی جهان!والتری بوتاس: در 2020 فقط یک هدف دارم، کسب عنوان قهرمانی جهان!

والتری بوتاس و لوئیس همیلتون – استرالیا 2019

والتری بوتاس راننده ای کامل تر

بوتاس آشکار کرده است که از وقت اضافه خودش برای تقویت قوای جسمانی خودش استفاده کرده که این مسئله به او برای فصل جدید انرژی زیادی را داده است:

سه یا چهار هفته پیش، من یک تست فیتنس و تناسب اندام داشتم که عموما در هر سال یک یا دوبار انجام می دهم و این دفعه، بهترین تست من در تمام دورانم بود.

به عنوان یک راننده، شما ماه های زیادی را برای تمرکز روی قدرت جسمانی خودتان در اختیار ندارید و تنها فرصت تعطیلات زمستانه است. اما حال که تعطیلات طولانی تر شده است، من خیلی روی تمرین های خودم جدی تر بودم و اینکه چقدر احساس خوبی به انسان دست می دهد و نتایج خوبی به دست می آید، فوق العاده است.

من واقعا حس می کنم که این زمان غیرمنتظره اضافی فقط برای من خوب بوده است. این زمان نادری برای یک راننده است که آنقدر زمان در اختیار داشته باشد تا بتواند چیزهای متفاوتی را انجام دهد و همینطور روی خودش تمرکز کند و از لحاظ جسمانی و روانی قدرتمندتر شود.

بوتاس باور دارد که در فصل 2020، اشتباهات خسارت و زیان بیشتری را دارند و از بابت پیشرفتی که در این تعطیلات کرده است خوش حال و راضی است:

مطمئنا قرار است که این فصل، یک فصل خاصی باشد به این خاطر که تعداد مسابقات کمتری را در خودش دارد. هر اشتباه بیش از گذشته خسارت آور خواهد بود و موضوع فقط به پیوستگی ختم می شود. من احساس می کنم که با کار کردن با تیم خودم و تیم مهندسی خودم از لحاظ سبک رانندگی، چیزهای جدیدی را به مهارت هایم اضافه کردم که می توانم استفاده کنم.

من می توانستم این را در تست های بارسلونا اثبات کنم، می توانستم حس کنم که در بعضی از پیچ ها پیشرفت های خوبی را داشتم و در قرنطینه روی این موضوعات متمرکز شدم.

من حس می کنم که از لحاظ یک راننده، کامل تر شده ام و از لحاظ جسمانی در بالاترین سطح خودم قرار دارم و امیدوارم که این چیزها واقعا به ثمر برسند. من واقعا اعتماد به نفس دارم، از لحاظ روانی در جایگاه خوبی هستم و هرچه که دارم را بازی می کنم و هیچ شکی در این موضوع نیست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو