مایک تایسون: اگر جان جونز پول بزرگی میخواهد، با من مبارزه کند؛ پاسخ جونز: قول میدهم تحقیرت نکنم


مایک تایسون: اگر جان جونز پول بزرگی میخواهد، با من مبارزه کند؛ پاسخ جونز: قول میدهم تحقیرت نکنم

مایک تایسون، ستاره نیمه سنگین وزن سازمان یو اف سی یعنی جان جونز را به مبارزه دعوت کرده...

طرفداری - اسطوره بوکس، مایک تایسون، درباره اختلاف دستمزد بین مبارزان بوکس و سازمان UFC صحبت کرده و جان جونز، ستاره جنجالی این سازمان را به مبارزه دعوت کرده است. جونز نیز اظهار نظر تایسون را بی پاسخ نگذاشته است.

اختلاف دستمزد و درآمد بین مبارزان سازمان یو اف سی و بوکسورهای حرفه ای با رشد بینندگان و هواداران یو اف سی در سال های اخیر مورد بحث بوده است. به گزارش اسنشلی اسپرتس، مایک تایسون در گفتگو با چارلی مک به این موضوع اشاره کرد که علیرغم نمایش های جذابتر یو اف سی در سال های اخیر، این سازمان هرگز قادر نخواهد بود دستمزدی برابر با ستارگان بوکس به مبارزانش پرداخت کند. تایسون در صحبت های خود از جان جونز، مبارز موفق یو اف سی نام برد و او را به مبارزه دعوت که این امر، واکنش جونز را به همراه داشت. صحبت های تایسون به این صورت بود:

ببینید، ورزش UFC از بوکس محبوبتر است؟ کیفیت بالاتری دارد؟ بسیار خوب، اما یک مبارز یو اف سی هرگز نمی تواند ثروتمندتر از یک بوکسور رده برتر باشد. کانر مک گرگور برای درآوردن 100 میلیون دلار مجبور شد با فلوید می ودر مبارزه کند. اگر جان جونز هم می خواهد پول بزرگی به دست بیاورد باید با من مبارزه کند.

پاسخ جان جونز

تایسون در حالی این اظهار نظر را انجام داد که چندی پیش جان جونز و خورخه مسویدال، دیگر ستاره یو اف سی، از دستمزد پایین در یو اف سی انتقاد کرده بودند. اما حالا جونز در پاسخ به دعوت تایسون برای انجام یک سوپرفایت، در توییتر خود نوشت:

مایک تایسون! در رینگ بوکس با تو مبارزه می کنم، به شرطی که قول بدهی پس از آن در اکتاگون با من یک مبارزه واقعی داشته باشی! و از آنجایی که برایت احترام زیادی قائل هستم، قول می دهم تحقیرت نکنم.

همچنین بخوانید:

گریگور دیمیتروف، تنیسور بلغارستانی به ویروس کرونا مبتلا شده است

آیا مسابقات کشتی آزاد جهانی 2019 قزاقستان واقعا قرعه کشی شده بود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت