البرز در سرانه تخت های بیمارستانی استان آخر کشور است


البرز در سرانه تخت های بیمارستانی استان آخر کشور است

کرج - ایرنا - استاندار البرز با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید یک هزار و 600 تخت بیمارستانی به البرز اضافه شد، گفت: البرز در سرانه تخت های بیمارستانی استان آخر کشور است و از سوی دیگر در مهاجرپذیری رتبه اول کشور را دارد.

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در نشست تعیین تکلیف بیمارستان شهر جدید هشتگرد افزود: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای احداث بیمارستان نیروهای مسلح در البرز دعوت کردیم چراکه به دنبال جلب مشارکت حداکثری برای افزایش امکانات بهداشتی و درمانی در استان هستیم.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف بیمارستان شهرجدید هشتگرد پس از ۲۰ سال انتظار مردم ضروری است از این رو شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور برای تکمیل این پروژه بلاتکلیف وارد میدان شده و ما نیز همراهی لازم را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این امکان مهم برای شهر جدید هشتگرد با بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت بسیار ضروری است، گفت: این پروژه چندین سال است که بلاتکلیف مانده و پیشرفتی در آن دیده نمی شود.
وی ادامه داد: شهرجدید هشتگرد با پیش بینی سکونت بیش از ۴۰۰ هزار نفر باید دارای یک بیمارستان مجهز باشد.
شهبازی اظهار داشت: عمر مدیریت ها کوتاه است و اکنون که پس از سال ها این اراده برای پیگیری تکمیل بیمارستان شهرجدید هشتگرد وجود دارد، ضرورت دارد شورای اسلامی و شهردار شهرجدید نسبت به همراهی برای حل و فصل این موضوع اقدام کنند.
وی افزود: باید پاسخگوی مطالبه مردم باشیم از این رو شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور درصدد است که در سریع ترین زمان ممکن برای به سرانجام رساندن این پروژه وارد میدان شود.
استاندار البرز اضافه کرد: شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید خاطرات خوبی را در البرز تداعی می کند که همراهی برای بهره برداری از پروژه قطار برقی کرج-هشتگرد از جمله آنها محسوب می شود.
وی عنوان کرد: فرماندار ساوجبلاغ با همراهی شورای اسلامی و شهردار شهرجدید هشتگرد باید طی نشستی نسبت به تسویه حساب با پیمانکار فعلی اقدام کرده و پروژه را به شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور محول کند.
استاندار البرز گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید نیز با نگاه مثبتی در نظر دارند که تمام تدابیر لازم را برای بهره برداری از این پروژه تا پایان کار دولت تدبیر و امید اتخاذ کند.

استان البرز ۱۷ بیمارستان دولتی و خصوصی و حدود سه هزار و ۱۳۰ تخت بستری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک