نام‌نویسی کلاس‌های تابستانی اداره ارشاد آستارا آغاز شد


نام‌نویسی کلاس‌های تابستانی اداره ارشاد آستارا آغاز شد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از آغاز نام‌نویسی هنرجویان برای کلاس‌های فرهنگی و هنری فصل تابستان این اداره، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد.

شاپور تشرینی روز یکشنبه در اداره ارشاد آستارا گفت: کلاس های قرآن، بازیگری، طراحی و نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، تصویربرداری، عروسک بافی، کاموا بافی، گویندگی و شعر از ۱۵ تیرماه با همکاری انجمن های هنری برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: از ظرفیت مربیان بومی در این کلاس ها استفاده و از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا به شرکت کنندگان، گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق مصوبه کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل آستارا به زودی با مشارکت سه گروه هنری در طرح های سالمسازی لوندویل، سفیر امید و صدف برنامه های هنری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: این برنامه ها عامل جذب و ماندگاری گردشگران است و برگزاری جشنواره های بازهای بومی محلی و گلیم با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی در ساحل آستارا از هفت سال پیش اجرا می‌ شود و هنرمندان این شهرستان با برنامه ‌های جذاب، برای غنای اوقات فراغت شهروندان و مسافران، ایفای نقش می کنند.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و کلاس های فرهنگی و هنری شده است و این قبیل فضاها به تدریج با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و در اداره ارشاد آن ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری ساماندهی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس